وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 شهريور 1393 ساعت 09:33   |   کد مطلب: 9200
سرنگونی پهباد صهیونیستی پیروزی بزرگی برای ایران است
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: سرنگونی پهباد رژیم اشغالگر قدس پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فولاد فامنین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پس از روزهای طولانی جنگ و خونریزی ذلیلانه تسلیم شد و شروط مقاومت را پذیرفت، اظهار کرد: روزنامه‌های کثیرالانتشار رژیم اشغالگر قدس با تیترهای بزرگ اعتراف کردند که ایران پیروز و رژیم صهیونیستی شکست خورد.

 

وی با بیان اینکه پیروزی دیگر جمهوری اسلامی سرنگونی پهباد اسرائیلی در نزدیکی فوردو است، افزود: پهباد پیشرفته رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مرکز هسته‌ای ایران حرکت می‌کرد که در نزدیکی فوردو سرنگون شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه این پهباد از کشور عربستان به سوی ایران ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: جای تأسف است که یک کشور، همسایه خود را رها کرده است و به کمک یک رژیم جنایتکار برود.

 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل می‌درخشد، تصریح کرد: آمریکا که روزی در صدد بود تا بشار اسد را سرنگون کند، امروز به گدایی رفته تا با کمک بشار داعش را کنار زده و گروگان‌های خود را آزاد کند.

 

طه محمدی با بیان اینکه باطل دوام و بقا ندارد، یادآور شد: حق تا قیامت ریشه‌دار است و ملت ایران باید شکرگزار باشند که در صراط مستقیم حق قرار گرفتند.

دیدگاه شما