وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 شهريور 1393 ساعت 14:34   |   کد مطلب: 9144
وزارت ارشاد نظارت خود در حوزه چاپ کتاب را افزایش دهد
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وزارت ارشاد باید نظارت خود را در حوزه گزینش و صدور مجوز برای چاپ کتب را افزایش دهد.

 آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه سراسری کتاب در همدان اظهار کرد:  اهمیت این مسئله تا حدی است که جوانان ما با مطالعه کتابی ناهنجار ممکن است در راه گمراهی و ضلالت بیفتند و گرفتار جبهه دوم کتاب شوند.

 

محمدی بیان کرد: کتاب از یک سو در جبهه هدایت انسان، سعادت و نجات انسان قرار گرفته و بر سیر تکاملی انسان تأثیر بسزایی دارد و وجه دیگر آن در جبهه مخالف می تواند انسان را به گمراهی و ضلالت بکشاند.

وی با بیان اینکه خداوند به قلم سوگند یاد کرده است، افزود: قلم بسیار مقدس است، ضمن اینکه میراث ماندگار اهالی قلم، نوشت افزارها، کتاب، قلم و سایر وسایل در این حوزه گرانقدر و مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه وزارت ارشاد باید نظارت خود را در حوزه گزینش و صدور مجوز برای چاپ کتب را افزایش دهد گفت: اهمیت این مسئله تا حدی است که جوانان ما با مطالعه کتابی ناهنجار ممکن است در راه گمراهی و ضلالت بیفتند و گرفتار جبهه دوم کتاب شوند.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر شنیده شده بهائیان در همدان برای پیروزی رژیم صیهونیستی کمک‌هایی را جمع آوری و برای این رژیم کودک‌کش و غاصب دعا کرده و خواهان شکست مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران در لبنان و سوریه هستند و این در حالی است که 7 میلیارد انسان در دنیا جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به دو امتیاز قیم بودن و طهارت که کتاب‌های مقدس باید دارا باشند، بیان کرد: خداوند کتاب‌های آسمانی را قیم و مطهر آفریده است و در قرآن با اشاره به صحف مطهره به آن اشاره کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه امروز هزاران سایت و شبکه‌های اجتماعی مختلف و رسانه ها در حال سرکوب اسلام هستند، گفت: هیچ بلایی بدتر از مسخ عقل و قلب انسان توسط گروه‌های گمراه شده نیست.

طه‌محمدی دلیل این اتفاق را مسخ شدن فرهنگی این افراد دانست و تصریح کرد: وقتی انسان از نظر قلب مسخ می‌شود هیچ علاجی برای آن وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: کتاب‌هایی مثل آثار شهید مطهری انسان را به عرش می‌رساند و کتاب‌هایی نیز وجود دارد که خواننده را به یک تروریست تبدیل می‌کند و آموزه‌های گمراه کننده ای دارد.

منبع :تسنیم

دیدگاه شما