وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 06:36   |   کد مطلب: 9033
سارق حرفه اي به 40 فقره سرقت در اسدآباد اعتراف کرد
سرپرست انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از دستگيري سارق حرفه اي ترانسفورماتور، کابل و سيم برق هوايي و تجهيزات شبکه هاي آبياري باراني منطقه چهاردولي اسدآباد خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از پايگاه اطلاع رسانی مرکز فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ داود علي بخشي ضمن تائيد خبر خود بيان داشت: در پي اخبار و اطلاعات واصله از بخش چهاردولي اسدآباد مبني بر اينکه فردي از سارقين حرفه اي منطقه مذکور بوده و در امر سرقت ترانسفورماتور، کابل و سيم برق هوايي و تجهيزات شبکه هاي آبياري باراني چاه هاي کشاورزان و ساير اماکن و ابنيه هاي منطقه فعاليت دارد، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از فعال کردن منابع خبري در منطقه و هدفمند نمودن عوامل گشت پاسگاه انتظامي بخش چهاردولي و انجام هماهنگي قضايي، فرد مورد نظر که در حال پرسه زدن و شناسايي محل هاي جديد براي امر سرقت بود، شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ علي بخشي افزود: با عنايت به شواهد و قرائن موجود مبني بر اينکه نامبرده از سارقان حرفه اي منطقه بوده و داراي سابقه اعتياد نيز مي باشد، پس از هماهنگي با مراجع قضايي براي انجام تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي شهرستان معرفي شد.

سرپرست انتظامي شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در پي انجام تحقيقات فني و بازجوئي هاي پليسي سرانجام لب به اعتراف گشود و به انجام 40 فقره سرقت ترانسفورماتور، کابل و سيم برق هوايي و تجهيزات شبکه هاي آبياري باراني چاه هاي کشاورزان و ابنيه و تاسيسات منطقه چهاردولي اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي در خاتمه با قدرداني از همکاري وتعامل شهروندان ،خواستار اعلام موارد مشکوک از طريق فوريتهاي پليسي 110به پليس شد و گفت: پس از تشکيل پرونده متهم به مراجع قضايي اعزام و از آن طريق با قرار مناسب روانه زندان شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما