وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 12:08   |   کد مطلب: 9030
نماینده مردم ملایر در مجلس شوری اسلامی:
سلطان و سلطان‌زاده‌ها در برابر قانون یکسانند
نماینده مردم ملایر در مجلس شوری اسلامی:  سلطان و سلطان‌زاده‌ها در برابر قانون یکسانند
قانون برای همه یکسان است و در بحث اجرای عدالت، سلطان‌زاده‌ها با افراد عادی فرقی ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شوری اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع گفت: چطور ممکن است کسی که دوسال از کشور خارج شده و اتهام جاسوسی و دخالت در مسائل امنیتی کشور را دارد؛ آزادانه بچرخد درحالیکه قانون با دیگران سریع و قاطع برخورد می‌کند.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به محاکمه علنی و جنجالی برخی از اراذل و اوباش‌ تصریح کرد: چرا باید دادگاه مهدی هاشمی که اتهام فساد اقتصادی را دارد؛ غیرعلنی باشد درحالیکه مهم اجرای عدالت است.

وی با تأکید بر اینکه سلطان و سلطان‌زاده ها مانند مردم عادی در برابر قانون یکسانند، خاطرنشان کرد: باید با این افراد برخورد لازم و جدی انجام گرفته و هیچ‌گونه اغماض و چشم پوشی در رابطه با آن‌ها صورت نگیرد.

آریایی‌نژاد اعلام کرد: اطلاع مردم از مسائلی که رخ داده حق آن‌هاست و جز در جایی که مصالح مملکت اقتضا کند باید دادگاه علنی باشد.

وی  اظهارداشت: البته مصلحت یک خانواده یا گروهی خاص با مصالح مملکت تفاوت دارد و این دو باید از هم تفکیک شود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با اشاره به چگونگی برخورد مرحوم آیت‌ا... محمدی‌گیلانی با فرزندش تصریح کرد: این نوع برخورد الگوی بسیارمناسبی برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و هرفرد در هر مقامی که باشد باید حق را ملاک و معیار قرار دهد نه اینکه حق را تا زمانی که به نفع اوست، بپذیرد.

آریایی‌نژاد، حفظ استقلال، دقت و سرعت درباره پرونده مهدی هاشمی را از قوه قضائیه خواستارشد و افزود: در مورد آقازاده‌ها باید سخت‌گیری بیشتری شود چراکه خطای فرزندان افراد عالی‌رتبه، وزرا و نمایندگان مجلس که خدمتگزار مردم و نماینده نظامند، قابل چشم‌پوشی نیست.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما