وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 17:48   |   کد مطلب: 8934
احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با نافع تأکید کرد:
صبوری در اقتصاد مقاومتی میوه شیرین پیروزی را به بار می‌آورد
احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با نافع تأکید کرد: صبوری در اقتصاد مقاومتی میوه شیرین پیروزی را به بار می‌آورد
تحقق اقتصاد مقاومتی به صبر، تلاش و تحمل سختی نیاز دارد و برای استقلال کشور و رهایی از وابستگی باید تاوان و هزینه لازم را پرداخت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع گفت: هر مقاومتی زحمات و مشقت‌های خود را دارد، اما دستاوردهایش شیرین خواهد بود و اگرچه امروز مشکلات متعددی داریم، اما با تحقق اقتصاد مقاومتی، طعم شیرین پیروزی در عرصه‌های مختلف را خواهیم چشید.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به سرنوشت شاه، قذافی و مبارک اظهارداشت: اگر امروز کوتاه آمده و به دلیل فرار از مشکلات، تسلیم دشمن شویم؛ برای همیشه خوار و ذلیل شده و اقتصادی وابسته به بیگانگان خواهیم داشت.

وی بیان کرد: امروز بیش از هرچیز به حمایت از تولیدکننده داخلی در کنار هدایت از او نیاز است تا اگرچه در برخی کالاها نظیر خودرو شاهد افزایش قیمت هستیم؛ کیفیت نیز افزایش یابد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اظهار تأسف از ورود خودروهای لوکس خارجی به کشور اظهارداشت:  این مسئله را نباید از نظر دور داشت که اگر از تولیدکننده داخلی حمایت شود؛ می‌تواند بهترین خودروها را با هزینه کمتری بسازد چراکه ما جوانان باهوشی داریم.

آریایی‌نژاد با تأکید بر صبوری برای شکوفاساختن اقتصاد کشور تصریح کرد: در ابتدای انقلاب،  اجناس بی‌کیفیتی در داخل تولید می‌شد که اکنون از بهترین کیفیت برخوردار است و نمونه آن تولید لامپ‌های بی‌کیفیت بود که به سرعت خراب می‌شد، اما امروز توانسته‌ایم لامپ باکیفیت کم‌مصرف ساخته و در استفاده از برق صرفه‌جویی کنیم.

 

افزایش قیمت و کیفیت همگام با هم باشد

وی خاطرنشان کرد: راه پیشرفت اقتصادی و تولید باکیفیت، افزایش نظارت برای رفع نواقص است و واردات دردی را دوا نمی‌کند.

آریایی‌نژاد با تأکید بر اصلاح مسیر و چرخه تولید در کشور بیان کرد: امروز شعار حمایت از کارگران و ایجاد شغل سر می‌دهیم، اما با ورود خودرو و خروج دلار موجب رکود بازار کار و بیکاری می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: باید هزینه کافی به خودروسازان داخلی پرداخت شود تا از قطعات مرغوب استفاده کنند؛ وگرنه به دلیل پایین‌بودن نرخ فروش مجبور به استفاده از قطعات بی‌کیفیت و درنهایت محصولاتی می‌شوند که توان رقابت با تولیدات خارجی را ندارد.

آریایی‌نژاد با تأکید بر اینکه هر کاری، سختی خاص خود را دارد، تصریح کرد: مقاومت امروز مردم غزه، درس بزرگی برای ماست چراکه گروه کوچکی بدون داشتن تجهیزات لازم در برابر بزرگترین ارتش مجهز جهان ایستادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اسرائیل با همه توان خود به غزه حمله کرده، اما پس از سی و چند روز هنوز نتوانسته پیشروی کند درحالیکه اراضی دولت‌هایی مانند سوریه که ابتدا ترسیدند؛ به راحتی تصرف شد.

آریایی‌نژاد، راه پیروزی را تلاش، بصیرت، وحدت و امید به پیروزی دانست و افزود: امروز و بیش از هر زمان به وحدت و یکپارچگی نیازمندیم.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما