وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:21   |   کد مطلب: 15608
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کلمه جهاد برای مجموعه جهاددانشگاهی شایسته‌ترین کلمه است.

به گزارش نافع به نقل از ایسنا، احمد آریایی‌نژاد اظهار کرد: جهاددانشگاهی را می‌توان به عنوان مرکز ایجاد تحرک، پویایی و ایجاد اشتغال در جامعه معرفی کرد چرا که این نهاد از همان دوران انقلاب کارش را به صورت جهادی آغاز کرده و در هر عرصه که ورود یافته موفق عمل کرده است

وی افزود: کلمه جهاد با اذهان مردم عجین شده و نهادهایی که این کلمه را با خود به همراه دارند، انتظار می‌رود کاری فراتر از معمول برای جامعه انجام دهند که در این راستا مجموعه جهاددانشگاهی که نهادی انقلابی است در تمامی عرصه‌ها به ویژه مباحث علمی بسیار فراتر از سایر ارگان‌ها وارد عمل شده است.

آریایی‌نژاد تصریح کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در علوم فرهنگی توانایی بی‌نظیر و مثال‌زدنی داشته و باید مجموعه دولت و قانون این نهاد را بیشتر مورد حمایت قرار دهند.

نماینده مردم ملایر به درخواست راه‌اندازی دفتر جهاددانشگاهی در ملایر اشاره کرد و افزود: این درخواست نزدیک به یک سال و نیم است که انجام شده اما به علت مشکل فضا برای راه‌اندازی این دفتر با مشکل مواجه شده‌ایم که انتظار داریم مجموعه استانداری در این زمینه با این نهاد همکاری کند و امیدواریم ملایر از این مهم محروم نماند.

وی گفت: جهاددانشگاهی از دوران انقلاب تا کنون در جای جای کشور جایگاه خودش را در دانشگاه‌ها گسترده کرد و انتظار داریم برای ادامه این روند که پیشرفت‌های بسیاری را نصیب کشور کرده موردحمایت قرار گیرد.

آریایی‌نژاد یادآور شد: جهاددانشگاهی برای ایجاد اعتماد نیاز به تبلیغات بیشتری دارد چرا که این نهاد به صورت خاموش در حال انجام فعالیت است و بسیاری از مسئولان از ظرفیت این نهاد اطلاعات کافی ندارند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما