وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ساعت 13:25   |   کد مطلب: 16205
سخنان شجاعانه آیت‌ا... آملی لاریجانی درخصوص فتنه و فتنه گران، الگو و نمونه مناسبی برای افرادی است که راه ملاحظه و سکوت را در پیش گرفته اند.

به گزارش نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این موضع گیری در شرایطی که برخی افراد از ترس از دست دادن پست و مقام خود چیزی نمی گویند؛ شجاعانه و قابل تقدیر است.

احمد آریایی نژاد با بیان اینکه همه چیز دست خداوند متعال است، افزود: سکوت کسانی که اهل تسامح و به فکر حفظ پست و مقامند؛ دودش به چشم خود آن ها می رود چرا که اگر خدا نخواهد؛ هیچ کس در جایگاه خود نمی ماند.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید فراموش کنند که آن ها برای نظام هستند نه نظام برای آن ها و نمک خور و نمکدان شکن نباشند.

آریایی نژاد ادامه داد: امروز بحث فتنه و فتنه گران به خوبی روشن و اظهر من الشمس بوده و حق و باطل برای آن‌ها که سکوت کرده اند، مشخص است.

وی با تأکید بر بازخوانی فتنه 88 گفت: امروز برخی این حوادث را کوچک شمرده و از بخشش خائنان سخن به میان می آورند؛ بنابراین رسانه ها و مسئولان باید زوایای مختلف این حوادث را برای مردم تبیین کنند.

آریایی نژاد تصریح کرد: اگر کسی ناآگاهانه عمل کرده؛ قابل بخشش است، اما کسانی که از دشمن پول گرفتند تا در کشور، آشوب ایجاد کنند در هیچ کشور و حکومتی، بخشیده نمی شوند.

 وی ادامه داد: افرادی که مدافع حریم نظامند باید به بازخوانی این حوادث پرداخته و ساده از کنارش عبور نکنند.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما