وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394 ساعت 14:30   |   کد مطلب: 16275
مجلس از ابتدا بر بررسی برجام تاکید داشت، اما دولت با این مسئله موافق نبوده و مخالفت خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در واقع مجلس در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و با تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام متشکل از 15 نفر، آماده عمل به وظایف خود است.

احمد آریایی نژاد افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مصلحت نیست؛ مجلس از موضوع بررسی برجام کنار برود و در واقع ایشان می خواهند تا موضوع از مسیر قانونی دنبال شود.

وی با اشاره به مخالفت دولت با بررسی برجام در مجلس تصریح کرد: نیتی در پس این گفتگوها بود که از طرف برخی دشمنان خارجی ساماندهی شده و برخی ها نیز در داخل و ناخواسته، آب به آسیاب دشمن ریخته و به دنبال ایجاد دو دستگی بودند که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری همه توطئه ها برملا شد.

آریایی نژاد درباره لغو تحریم ها نیز اظهار کرد: تحریم ها نه تنها به ضرر ملت ایران نیست که می تواند موجب خود اتکایی نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی بیان کرد: ما به کمک غربی ها نیاز نداشته و می توانیم به خوبی شرایط اقتصادی کشور را با همدلی و همزبانی اداره کنیم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت گفت: اکنون در نقطه حساس و در انتهای یک پیچ تاریخی و گذرگاه حساسی قرار گرفته  و باید با شناسایی نقاط ضعف به شکوفاسازی اقتصاد جامعه اسلامی خود بپردازیم.

آریایی نژاد ادامه داد: غربی ها تنها به دنبال وارد کردن  محصولات و مظاهر فرهنگ غربی به کشور ما بوده، اما از آموزش فناوری و دانش روز خود داری می کنند؛ پس رفع تحریم ها اگر به وارد کردن کالاهای لوکس خارجی بیانجامد، فایده ای ندارد.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما