وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت 10:21   |   کد مطلب: 8955
عراق قهرمان مسابقات زير 14 سال فوتبال آسيا
تیم ملی نونهالان عراق با برتری برابر کره شمالی قهرمان مسابقات فوتبال زیر14 سال آسیا در همدان شد.

در آخرین روز این مسابقات از ساعت 18 امروز در دیدار نهایی تیم های عراق و کره شمالی در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم عراق با 3 گل کره شمالی را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابتها شد .
گلهای این بازی را وحمد علی خدیم دقیقه 32 محمد جلیل در دقیقه 42و 55 برای عراق به ثمر رساندند .
مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا با حضور 8 تیم از 12مرداد در همدان برگزار شد.

کیم کوم سونگ، یونگ هون، کیم اوک چول، وون یوسونگ (دقیقه 45 - پاک هومینگ)، کیم پوم یوک، جون اینک سوک، چونگ سون، چونگ جین، چاهونگ، یون مین و هون نام هوک با سرمربیگری ˈکیم چول جینˈ برای کره شمالی در این بازی به میدان رفتند.

همچنین سعد هاشم سرمربی عراق نیز عمار محمد (دقیقه 61- حسن جابر حمود)، حبیب محمد، محمد راحم (دقیقه 57 - عباس محسنˈ ، جعفر عبود، محمد الجواد، علی خدیم ( دقیقه 60 - احمد سرتیپ)، صیف خالد، مهند علی خدیم، مندر نجم، حسن راحم و محمد جلیل مظهر را به میدان فرستاد.

قضاوت این بازی را ˈکاساهارا هیروکیˈ از ژاپن با کمک ˈمحمد ذوالفقار بن مصطفیˈ از سنگاپور و ˈعبدالله الکندریˈ از کویت برعهده داشتند و داور چهارم بازی هم ˈقاسم مطر علی الحاتمیˈ از کشور عمان بود.

مهندعلی خدیم در دقیقه 31 و علی خدیم داوود در دقیقه36 از داور بازی اخطار دریافت کردند و جون اینک سوک از کره شمالی نیز در دقیقه 60 کارت زرد گرفت.

تیم عراق در مجموع دقایق بازی برتری بهتری نسبت به حریف خود در میدان داشت و توانست با ارایه یک بازی هجومی شرایط را به نفع خود رقم بزند.

عراقی ها در این دیدار با سیستم 1-4-1-4 در مسابقه حاضر شدند و با سانتر از جناحین، ارسال های بلند پشت مدافعان و پاس های عمقی بارها فرصت های گلزنی برای خود ایجاد کردند.

البته تیم کره شمالی پس از دریافت گل دوم بازی بازی روبه جلو پرداخت و با خروج از لاک دفاعی و تاکتیک دفاع از زمین حریف سعی در جبران گل های خورده داشت و حتی برخی از شوت های فاصله دور آنها در میان دفاع عراق تا آستانه ورود به دروازه قرار گرفت که با خوش شانسی عراقی ها همراه بود.

دیدگاه شما