وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 ساعت 20:18   |   کد مطلب: 9435
یک برد پرگل و یک شکست خفیف حاصل‌کار الوندی‌ها در مسابقات تدارکاتی
تیم فوتبال دسته دومی الوند همدان در دو بازی دوستانه و تدارکاتی به یک پیروزی شیرین و پرگل و یک شکست نزدیک دست یافت.

تیم فوتبال الوند همدان که این روزها با کادر فنی و سرپرست 100 درصد بومی خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‎‌های کشور آغاز می‌کند در این هفته چهار بازی تدارکاتی برگزار کرد.

الوندی‌های همدان در دو بازی نخست خود برابر تیم‌های شهید شیرودی لالجین به برتری رسید و برابر تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه به تساوی رسید.

در دو دیدار بعدی شاگردان منوچهر بیگم‎‌جانی برابر دو تیم دیگر به میدان رفتند تا بازیکنان این تیم محک جدی بخورند و برای مسابقات جام حذفی که قبل از شروع فصل اصلی مسابقات لیگ دسته دوم برگزار می‌شود آماده شوند.

در دیدار نخست تیم الوند برابر تیم تازه لیک دومی شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها به میدان رفت که با ارائه بازی هجومی و تعویض‌های متعدد محک خوبی برای بازیکنان و شناخت بیشتر کادرفنی تیم بود که در نهایت با یک گل به سود حریف کردستانی به پایان رسید.

در دیگر دیدار تدارکاتی تیم فوتبال الوند همدان برابر تیم یک‌دست و جنگنده جوانان پاس که در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارند رفت که در پایان موفق شد با پنج گل به برتری برسد.

در این مسابقه شاگردان صادق جعفرخواه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند اما بازیکنان الوند به مراتب بهتر بازی کردند که در نهایت شهرام کوثری و صابر صالحی هر کدام دو گل و امین رحیمی یک گل برای تیم‌شان به ثمر رساندند.

بنا بر تصمیم کادر فنی تمرینات تیم الوند تا روز یکشنبه تعطیل شده است تا بازیکنان غیربومی برای اخذ رضایت‌نامه، خروجی استان و مدارک مالیاتی به شهرها و باشگاه‌های خود بروند.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از 14 مهر 93 باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

در مرحله سوم مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم فوتبال الوند همدان روز چهارشنبه 26 شهریور از ساعت 16 باید از تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان در همدان پذیرایی کند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما