وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 آذر 1393 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 11411
مشکل الوند حل شد
تمرینات تیم الوند همدان، 3 روز پس از تعطیلی، مجدداً از سر گرفته شد. آن‌طور که سخنگوی باشگاه الوند به خبرنگار ما گفت: مشکل برطرف شده و بازیکنان و کادر فنی کار خود را از سر گرفتند. گویا این اتفاق با مساعدت استاندار رخ داده است.

3 روز قبل بود که مدیرعامل باشگاه الوند همدان از تعطیلی تمرینات این تیم به دلیل انصراف مالک باشگاه از تقبل هزینه‌های این تیم خبر داده بود.

آن‌طور که وحید بیگم‌جانی گفت: «بهرام یدی، مالک باشگاه قول ابتدای هفته گذشته را برای پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی اعلام کرده بود که این اتفاق انجام نشد.»

ظاهراً مالک باشگاه در تماسی اعلام کرد که قادر به پرداخت هزینه‌های این تیم نیست و قرار است تیم در اختیار هیأت فوتبال گذارده شود.

مدیرعامل تا عصر سه‌شنبه منتظر اعلام جواب قانع‌کننده‌ای از سوی مالک بوده است که خبری نشده و از این رو تمرینات تیم به طور کلی تعطیل شده است. البته این تعطیلات مصادف با نیم فصل لیگ دسته دوم بود.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان در پاسخ به سؤالی که تاکنون چه مقدار از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی توسط مدیرعامل پرداخت شده است هم گفت: «در مجموع کمتر از 8 درصد به بازیکنان داده شده و به کادر فنی هم هیچ پولی تعلق نگرفته و این در حالی است که تا نیم‌فصل حداقل 30 درصد باید پرداخت می‌کردیم.»

 حمله به هیأت فوتبال همدان

وقتی پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته دوم، بهرام یدی قصد فروش الوند به شهرهای دیگر را داشت، همه خواستار ماندن این تیم در همدان بودند. آن روزها یدی می‌گفت نمی‌تواند هزینه‌های الوند را متقبل شود و به کمک مسئولان احتیاج دارد. به هر صورت، الوند کار خود را آغاز کرد و البته چندان خوب نتیجه نگرفت.  در این مدت مالک الوند همواره از مشکلات گله کرد. اما پس از اعلام تعطیلی و در آستانه منحل شدن این تیم، بهرام یدی در مصاحبه تندی به شدت هیأت فوتبال همدان را نواخت و به باد انتقاد گرفت. پس از این بود که مالک در جلسه‌ای با مسئولان قول مساعدت گرفت و این قول را به بازیکنان و کادر فنی انتقال داد و مشکل موقتاً حل شد. با این وجود، حالا یک پرسش باقی مانده است؛ آیا خبر تعطیلی تمرینات و انحلال، فقط یک تهدید بود که در نهایت نتیجه داد؟

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما