وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت 10:43   |   کد مطلب: 11329
مدیرعامل باشگاه الوند همدان خبر داد:
تعطیلی اجباری تمرینات الوند را به انحلال نزدیک کرد
تعطیلی اجباری تمرینات الوند را به انحلال نزدیک کرد
مدیرعامل باشگاه الوند همدان از تعطیلی تمرینات این تیم به دلیل انصراف مالک باشگاه از تقبل هزینه‌های این تیم خبر داد.

وحید بیگم‌جانی  اظهار کرد: بعد از برد ارزشمند برابر تیم هف سمنان در هفته هشتم بنا بر تصمیم کادر فنی چند روزی به بازیکنان استراحت داده شد تا با روحیه بهتری از یکشنبه تمرینات تیم آغاز شود.

وی افزود: از هفته گذشته بهرام یدی مالک باشگاه قول ابتدای هفته جاری را برای پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی اعلام کرده بود که متأسفانه این اتفاق صورت نگرفت.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان تصریح کرد: روز یکشنبه مالک باشگاه در تماسی اعلام کرد که قادر به پرداخت هزینه‌های این تیم نیست و قرار است تیم در اختیار هیئت فوتبال گذارده شود.

وی ادامه داد: تا عصر امروز سه‌شنبه منتظر اعلام جواب قانع‌کننده‌ای از سوی مالک بودیم که خبری نشده و از این رو تمرینات تیم به طور کلی تعطیل شده است.

بیگم‌جانی با اشاره به اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران تعطیلات را برای نیم فصل در لیگ 2 تقریباً در نظر نگرفته است، یادآور شد: تیم الوند در هفته نهم استراحت داشته اما در هفته دهم بنا بر برنامه باید در جویبار به مصاف تیم شهدای این شهر برود.

وی افزود: سرپرست تیم نسبت به رزرو هتل و هماهنگی برای اتوبوس برای این سفر اقدام کرده اما این تعطیلی و عدم حضور در این مسابقه به طور قطع منجر به انحلال تیم الوند از مسابقات خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان در پاسخ به سئوالی که تاکنون چه مقدار از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی توسط مدیرعامل پرداخت شده است، گفت: در مجموع کمتر از هشت درصد به بازیکنان داده شده و به کادر فنی هم هیچ پولی تعلق نگرفته و این در حالی است که تا نیم‌فصل حداقل 30 درصد باید پرداخت می‌کردیم.

وی اضافه کرد: امروز 6 روز است که تمرینات تعطیل شده و اگر این مشکلات تا فردا برطرف نشود بازگشت بازیکنان به شرایط مسابقه و مطلوب کار سختی خواهد بود که نتیجه آن قطعاً باخت در دو بازی خارج از خانه پیش‌ رو است.

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: استاندار همدان دستور پرداخت مبلغ قابل توجهی را به الوند صادر کرده که با این شرایط با تعطیلی تمرینات این تیم در آستانه انحلال قرار گرفته و باید مسئولان ارشد استان و ورزش فکر به حال این تیم کنند.

تیم فوتبال الوند همدان تا پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم با کسب 9 امتیاز در رده پنجم گروه چهار این رقابت‌ها قرار گرفته است.

منبع:همدان ورزش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما