وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 8836
تجلیل نماینده مردم تویسرکان از سایت خبری رودآور
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت صادقانه، و اطلاع رسانی به موقع و رسیع سایت خبری تحلیلی رودآور تجلیل کرد.

در مراسم آغاز سومین سال تأسیس پایگاه خبری تحلیلی رودآور، محمد مهدی مفتح با تجلیلی از فعالان این پایگاه، اظهار کرد: فعالیت رسانه ها و سایت های خبری متنوع و مفید در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی علاوه بر آنکه نشانه مردم سالاری دینی است در نهادینه ساختن اخلاقیات و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی در جامعه اثر گذار است.

وی با بیان اینکه نباید سایت های خبری مختص شهرهای بزرگ باشد، تصریح کرد: وجود سایت های خبری محلی در رشد و بالندگی و توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی آن منطقه اثر گذار است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت دمیدن روحیه نشاط و امید، صداقت و شفافیت و کمک در راستای ارتقا همه جانبه و توسعه پایدار را از مهمترین ویژگی های رسانه های موفق عنوان کرد و افزود: از بزرگترین وظایف رسانه ها در مدیریت افکار عمومی و جریان زایی ها آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه و نگه داشتن مردم در صحنه های دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، مفتح رسانه های محلی می توانند با در نظر گرفتن شرایط و امکانات موجود و با بیان واقعیت ها آداب، رسوم، سنن و در یک کلمه در شناساندن فرهنگ آن استان به سایر نقاط کشور و جهان اثرگذار باشند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، نسل کشی در غزه و جنایات گروه های تکفیری، عنوان کرد: ایجاد حساسیت ها و آگاه ساختن جهانیان نسبت به حقایق موجود به ویژه اینگونه نسل کشی ها از رسالت های مهم خبرنگاران است.

در این مراسم خبرنگاران شهرستان از سوی سایت خبری تحلیلی رودآور با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

دیدگاه شما