وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 13 دى 1393 ساعت 21:06   |   کد مطلب: 12001
تجلیل از دو پیشکسوت شعر ملایر در همایش شعر گویش های محلی همدان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: در همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان از دو نفر از پیشکسوتان شعر ملایر تقدیر و تشکر می‌شود.

به گزارش نافع رضا براتی زاده در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان این هفته در ملایر اظهار کرد: همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان دوشنبه این هفته در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزیده شدن ده اثر از آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش عنوان کرد: ده اثر از آثار ارسالی شعر از سراسر استان همدان توسط هیئت داوران انتخاب شده و در روز همایش خوانده می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ملایر افزود: شعرهای ارسالی در لهجه‌ها و زبانهای مختلف استان از قبیل کردی، لری، ترکی و  لکی می باشند.

وی گفت: هدف از این همایش، حفظ و گسترش و ارتقای شعر گویش محلی ، معرفی و شناسایی ظرفیت های ارزشمند استان در عرصه شعر محلی و پاسداشت و ارج نهادن به سرایندگان و پدید آوران آثار ادبیات بومی است.

براتی زاده  ارج نهادن به پیکسوتان یکی دیگر از اهداف این همایش برشمرد و تاکید کرد: به پاس قدردانی از زحمات شعرای ملایری در این مراسم از دو نفر از پیشکسوتان شعر ملایر تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: همایش شعر گویش‌های محلی استان همدان روز دوشنبه 15 دی ماه از ساعت 10 صبح درمجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر واقع در میدان قائم برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما