وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 18:19   |   کد مطلب: 12990
از نفرات برتر کنکور 92 شهرستان ملایر در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل شد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها،درمراسمی از نفرات برتر کنکور سال گذشته ملایر در سینما فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دانش آموزان سال چهارم دبیرستان تجلیل شد.

 

عبدالرضا فولادوند در این مراسم با اشاره به برگزاری جشن موفقیت دانش آموزان هر شهر اظهار کرد: برگزاری این جشن‌ها در واقع رو نمایی از ثمرات اولیا و مربیان و مدیران و عوامل اجرایی است.

 

وی با اشاره به اقدامات دولت جدید در آموزش و پرورش عنوان کرد: در دولت جدید آموزش و پرورش از کمیت فاصله گرفته و به سمت کیفیت رفته است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: آمار دانش آموزان در سال تحصیلی جدید نسبت به ده سال گذشته دو سوم تقلیل داشته است اما امکاناتی که در آموزش و پرورش در اختیار دانش‌ آموزان قرار داده است یک و نیم برابر شده است.

 

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش بیان کرد: کیفیت بخشی از مهمترین اولویت آموزش و پرورش در برنامه‌های جدید است.

 

فولادوند گفت: راهبرد و اولیوت اصلی آموزش و پرورش کیفیت بخشی انتخاب شده ااست و برای این کیفیت بخشی اولیوت‌های پنجگانه انتخاب شده است.

 

وی افزود: آینده کشور را همین دانش‌آموزان برتر و نخبه رقم می‌‍زنند و باید از کسانی که در راه علم آموزی و تربیت این دانش‌آموزان زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر شود.

 

دانش آموزان ملایری در سال گذشته موفق به کسب نه رتبه زیر هزار و 28 رتبه زیر سه هزار در کنکور سراسری شده اند که در این مراسم به آنان جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما