وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 دى 1393 ساعت 10:29   |   کد مطلب: 12250
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان:
نکوداشت شاعر "صد دانه یاقوت" در همدان
نکوداشت شاعر "صد دانه یاقوت" در همدان
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم نکوداشت "مصطفی رحماندوست" همزمان با دهه فجر در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، مجید فروتن افزود: مسائل فرهنگی و هنری جزئی از دغدغه‌ها و اولیت‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که باید پاشخ مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود.

 وی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری، نیاز مخاطب باید در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از ابزارهای جدید به راحتی می توان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کرد.

فروتن با بیان اینکه امسال به دنبال مردمی برگزار کردن برنامه‌های ایام دهه فجر هستیم، اظهار کرد: مردم رکن اصلی برنامه‌های این ایام هستند و باید برگزاری بخشی از این برنامه‌ها به آنان واگذار شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان جوان‌گرایی، عدالت‌محوری، نیازسنجی مخاطبان، بسترسازی و تمرکززدایی را از جمله سیاست‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد.

فروتن با انتقاد از ضعف فرهنگ مشارکتی بین دستگاه‌ها در استان، خواستار تقویت این مهم شد و تأکید کرد در صورت تقویت این فرهنگ بازدهی برنامه‌ها چند برابر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر استان برنامه‌های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است، افزود: برگزاری مراسم نکوداشت برای "مصطفی رحماندوست" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همینطور برگزاری جشنواره زمستانی توسط اداره کل میراث فرهنگی از برنامه‌های شاخص این کمیته است.

فروتن، برگزاری جشنواره ادبی استان، جشنواره موسیقی سنتی فجر استان و جشنواره شعر کودک و نوجوان را از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما