وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 12:19   |   کد مطلب: 12658
شاعر جوان تویسرکانی نفر اول بخش ویژه جایزه ادبی استان همدان شد
اعظم سوری شاعر جوان تویسرکانی نفر اول بخش ویژه جایزه ادبی استان همدان شد و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه نقدی را از آن خود کرد.

به گزارش نافع، مراسم اختتامیه جایزه ادبی استان همدان در مجتمع فرهنگی هنری جوان اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ با حضور شعرا، نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری استان همدان به کار خود پایان داد.

در بخش ویژه شعر قبل از نیما خانم اعظم سوری از شهرستان تویسرکان نفر اول شد و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه نقدی را از آن خود کرد و خانم زهرا حسینی از شهرستان رزن و آقای مهدی علی بلندی از شهرستان بهار به عنوان نفرات دوم و سوم این بخش معرفی شدند که با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از آنان تقدیر شد.

این جشنواره با موضوعات آزاد و ویژه برگزار شد که بخش ویژه شامل موضوعات حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، نماز و نیایش و شعار سال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) برای تمام شاعران و نویسندگان استان همدان در نظر گرفته شده بود.
در این مراسم از نفرات اول بخش آزاد و ویژه با اهداء تندیس و لوح تقدیر وهدیه نقدی، نفرات دوم و سوم با اهداء لوح تقدیر وهدیه نقدی و آثار شایسته تقدیر با اهدا لوح تقدیر وهدیه نقدی تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما