وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 17:58   |   کد مطلب: 8673
انتقادامام جمعه همدان از عملکردشورای امنیت درخصوص فاجعه غزه
از نوع عملکرد شورای امنیت درخصوص فجایع غزه نیز انتقاد کرد و افزود: در این قضیه به نظر می‌رسد شورای امنیت مرده و نفسی از آن در نمی‌آید.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان  گفت:هنگامی که انسان از دین فاصله می‌گیرد دست به هر جنایت هولناکی می‌زند.

وی بیان کرد: غذای حرام، دنیاپرستی و داشتن امید و آمال زیاد موجب قساوت قلب می‌ شود و در مقابل توجه به یتیم، گریه برای ائمه به ویژه امام حسین (ع) قساوت قلب را از بین می‌برد.

امام جمعه همدان همچنین حقوق بشر را چماقی در دست اسرائیل و آمریکا دانست که خود ابرقدرت‌ها و استعمارگران زیر پا می‌گذارند اما کسی به آن‌ها اعتراضی ندارد و علیه سایر کشورها به کار می‌برند.

وی گفت: امروز وهابیت با شیعه کشی ترس خود را از حقانیت این مکتب نشان می‌دهد و جنایت می‌کند تا مردم گرایش به تشیع نداشته باشند.

امام جمعه شهر همدان عنوان کرد:هم اکنون گذرگاه رفح توسط مصریان بسته شده و مردم غزه بدون داشتن هیچ گونه امکانات و داروی درمانی در فلسطین سرگردان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور شایسته و باشکوه مردم دارالمومنین همدان در راهپیمایی روز قدس گفت:حضور مردم شریف همدان در روز قدس بی نظیر بود اما آنگونه که باید برنامه ریزی مناسبی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ساماندهی این 100 هزار نفر شرکت کننده انجام نشده بود که با توجه به گرمای طاقت فرسای هوا و روزه داری شرکت کنندگان رنج زیادی را متحمل شدند.

وی اضافه کرد:حضور مردم در نماز با شکوه عید سعید فطر نیز یکی از گسترده ترین تجمعات مردمی در استان بود که با حضور خیل عظیمی از نمازگزاران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آمار بالای ورود گردشگر به استان، از کسبه و هتلداران خواست رفتار منصفانه‌‌ای با گردشگران داشته و همدان را خوشنام کنند. 

دیدگاه شما