وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 23:15   |   کد مطلب: 8938
انتقاد از روحانی در نطق امروز مجلس
نمانیده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد مخالفان مذاکره تصریح کرد: فرزندان امام راحل و رهبری، جهنم را تنها برای دشمنان ایران اسلامی می‌دانند.

به گزارش نافع به نقل از ایسنا، کوچکی‌نژاد،عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: بزدلان سیاسی کسانی هستند که در 18 تیر و 88 در تهران لرزیدند و دست به سوی دشمن دراز کردند و حالا برخی از همان افراد در دولت پست و سمت گرفته‌اند.

کوچکی‌نژاد با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور در جلسه با سفرا و نمایندگان ایران در سایر کشورها ادبیات به کار برده شده از سوی رئیس جمهور در این جلسه را در شأن کشور ندانست و خطاب به رییس جمهور گفت: شما شعار اعتدال را برای خود انتخاب کرده‌اید و بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در انتخابات به خاطر همین شعار به شما رأی دادند، اما شما در عمل گویا خلاف اعتدال رفتار می‌کنید.

نمانیده مردم رشت با بیان این که انتقاد کردن چه در مسائل هسته‌ای و چه در سایر مسائل مربوط به کشور تنها مربوط به دولت یازدهم نبوده، بلکه در تمامی دولت‌ها دنبال می‌شود اظهار کرد: طبق اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه تحریم‌ها ظالمانه است، باید گفت خود روحانی نیز از مذاکرات هراس دارد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان نطق خود گفت: فرزندان امام راحل و رهبری، جهنم را تنها برای دشمنان ایران اسلامی می‌دانند و این فاتحان فاو و شلمچه و 18 تیر و سربلندان 88 هستند که از پیروزی رییس جمهور خوشحال می‌شوند.

دیدگاه شما