وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 28 تير 1393 ساعت 10:45   |   کد مطلب: 8494
 انتقاد امام جمعه موقت تویسرکان از بی تفاوتی اعراب در مقابل جنایات اسرائیل در غزه
امام جمعه موقت تویسرکان از بی تفاوتی اعراب در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بیگناه فلسطین انتقاد کرد.

حجت الاسلام محمداسماعیل نوری زنجانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونستی از بی تفاوتی و سرسپردگی اعراب منطقه استفاده برده و مردم مظلوم، کودکان و زنان و بی پناه فلسطینی را بیرحمانه به خاک و خون می کشد.

وی با بیان اینکه در اسلام حمایت از مظلوم یک وظیفه است، تصریح کرد: اعرابی که حرف از یکی بودن، وحدت، خدا و پیامبر می زنند حال چه شده که همچون مزدوران تنها به خواسته های شوم رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکا تن می دهند و چشمان خود را به روی این همه جنایات بسته اند؟!

امام جمعه موقت تویسرکان رفتار دو گانه غرب و به ویژه سکوت مجامع بین المللی درباره این همه قتل و کشتار در فلسطین و به ویژه غزه را نشانه ضعف و سستی آنان دانست و افزود: اسرائیلی ها به بهانه های واهی جنایت ها و خونخواری خود را با سیاه نمایی و بهره جویی از رسانه های غربی کوچک و گاه به حق نشان می دهند.

حجت الاسلام نوری زنجانی با بیان اینکه سکوت جوامع عرب و مجامع بین المللی خیانت آشکاری به مردم مظلوم و ستمدیده غزه است، ابراز کرد: بی تفاوتی و خاموشی مدعیان حقوق بشر و شورای امنیت، رژیم صهیونیستی را گستاخ تر کرده و سبب شده که اسرائیل جنایتکار در مقابل دیده گان جهانیان با تهاجمی وحشیانه  به غزه به کشتار مردم بی دفاع و بی گناه که اغلب آنها کودکان مظلوم فلسطین هستند دست زد.

وی در خطاب به اعراب منطقه گفت: آیا دیگر وقت آن نشده که با شناخت اسلام حقیقی و نه اسلام آمریکایی دست از حمایت های خود از رژیم جنایتکار صهیونیستی بردارید و با تمسک به قرآن و سیره نبوی و علوی از مردم بی پناه غزه حمایت کنید.

امام جمعه موقت تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود به برکات ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و تفکر است که با عبادات خاص خود انسان را به خدا نزدیک می کند.

حجت الاسلام نوری زنجانی با بیان اینکه به جای آوردن اعمال این ماه و به ویژه درک لیالی قدر نجات دهنده زندگانی اخروی و دنیوی است، تصریح کرد: قدر به اندازه ای اهمیت دارد که حتی سوره ای مجزا برای آن نازل شده و کسی که این شب را با معرفت و درک کند به حقیقت از متقیان است.

وی همچنین به نام گذاری جمعه آخر ماه بمارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، حضور گسترده مردم به صهیونیست ها و حامیان آنان نشان خواهد داد که هنوز روح حمایت از مظلوم زنده است و تا این روحیه است هیچ ظالمی خواب خوش نخواهد داشت.

دیدگاه شما