وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 10:49   |   کد مطلب: 8619
فعالیت ۲۲ مدرسه هیئت امنایی در ملایر
کارشناس مسئول مشارکت‎های مردمی آموزش و پرورش ملایر گفت: فعالیت مدارس هیئت امنائی از سال 84 در ملایر شروع شده است که هم اکنون تعداد 22 آموزشگاه مشغول به فعالیت هستند.

 حمید حیدر رضایی در نشست کمیته کیفیت بخشی به مدارس هیات امنایی ملایر اظهار کرد: استفاده از مشارکت‌های مردمی و وجود مدارس هیئت امنائی  یکی از عوامل ارتقاء علمی شهرستان شده است و ما نیز با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در راستای استفاده از مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش باید از ظرفیت‎های موجود در شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از اولویت‎های اصلی وزارت آموزش و پرورش استفاده بهینه کردن از مشارکت‎های مردمی است و آموزشگاه‎های هیئت امنائی یکی از مصادیق بارز این سیاست گذاری است.

معاون آموزش متوسطه ملایر گفت: تدوین برنامه با توجه به دستورالعمل‎ها، برنامه‎ریزی خوب و استفاده از ظرفیت‎های موجود در این مدارس باعث شده که آموزشگاه‌های این شهرستان به عنوان الگوی عملی برای سایر مناطق استان مورد نظر قرار گیرند.

وی خطاب به مدیران مدارس هیئت امنایی تأکید کرد: باید افراد توانمند، متخصص و کاردان به عنوان هیئت امناء مدارس انتخاب شوند تا مشاوران خوب و صدیقی برای به ثمر رسیدن برنامه‎ها باشند.

کارشناس مسئول مشارکت‎های مردمی در این کمیته نیز اظهار کرد: فعالیت مدارس هیئت امنائی از سال  ۸۴ در ملایر شروع شده است که هم اکنون  تعداد  ۲۲ آموزشگاه مشغول به فعالیت هستند.

مالمیر افزود: از این تعداد ۸ آموزشگاه ابتدایی، ۵ آموزشگاه متوسطه اول و ۷ آموزشگاه متوسطه دوم می باشد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی بعمل آمده با استان دوره آموزشی، تخصصی مورد نیاز برای مدیران این مدارس برگزار می شود.

دیدگاه شما