وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 11823
فعالیت هدفمند ۷۰۰ شعبه جامعة القرآن الکریم در کشور
مدیر جامعه القرآن کشور از فعالیت هدفمند ۷۰۰ شعبه جامعة القرآن الکریم در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام محمدمهدی طباطبایی در تویسرکان با بیان این مطلب، افزود: از این تعداد هشت شعبه در استان همدان فعالیت می‌کنند و انتظار می رود در صورت فراهم شدن زیر ساخت های لازم در جای جای این استان، موسسات جامعة القرآن ایجاد و آغاز به کار کنند.

وی با اشاره به این که حافظان و حاملان قرآن کریم مورد رحمت الهی هستند که لطف خاص پروردگار شامل حال آنها شده، گفت: برای مانوس شدن با قرآن کافی است از خدا بخواهیم علم و ظرفیت قرآن را به ما عطا کند و قلب ها را برای پذیرش کلام الهی آماده کند.

طباطبایی با بیان این که استان همدان و به‌ویژه شهرستان تویسرکان ظرفیت بی نظیری در حوزه قرآنی دارد، اظهار داشت: باید در تمام بخش ها از ظرفیت نخبگان قرآنی بهره برداری کنیم و در این بین نخبگان قرآنی و فرهنگی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند که می توانند در ایجاد تحول و حرکت شتاب آلود جامعه به سمت تعالی و پیشرفت بسیار موفق و نقش آفرین عمل کنند.

وی اظهار کرد: به برکت قرآن کریم امروز انقلاب اسلامی ایران با گذر از مشکلات و نارسایی های مختلف در اوج عزت و عظمت قرار دارد و ضروری است در ادامه این مسیر و پیمودن مسیر رو به جلو به نیروی ایمانی و قدرت روحی در سایه قرآن کریم تمسک جسته و بیش از گذشته در مسیر هدایت و کمال واقعی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما