وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 مرداد 1393 ساعت 17:13   |   کد مطلب: 8560
دفاع از فلسطین در اولویت برنامه های ما قرار دارد
رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌گونه که فلسطین با جسم خود وارد صحنه نبرد شده ما نیز باید با حضور خود نشان دهیم که دفاع از فلسطین در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و این کار استکبار جهانی را دچار تزلزل روانی می‌کند.

 امیر خجسته گفت: روز قدس، تبلور عيني حمايت امت اسلامي و ملتهاي آزاده جهان از قيام و آزاديخواهي ملتي بزرگ و قهرمان است.

وی افزود: امسال در حالي به استقبال اين روز عزيز، روز اسلام و روز ارزش‌هاي انساني مي‌رويم كه صهيونيست ها هر روز تعداد زيادي از فرزندان سرزمين مقاومت(غزه) و مسلمانان كشورهاي اسلامي را به خاك و خون مي كشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس که از یادگارهای امام خمینی (ره) است روز اتحاد و انسجام مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیسم است و مظهر حمایت مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس امری واجب و شرعی است و مسلمانان با حضور گسترده در این راهپیمایی مبارزه و اعتراض خود نسبت به استکبار را اعلام می‌کنند.

خجسته افزود: همان‌گونه که فلسطین با جسم خود وارد صحنه نبرد شده ما نیز باید با حضور خود نشان دهیم که دفاع از فلسطین در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و این کار استکبار جهانی را دچار تزلزل روانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از مهم‌ترین مسائل در جهان اسلام است که باید به عنوان یک فرهنگ مطرح شود.

رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع از مردم بی‌گناه غزه و فلسطین بر همه واجب است، عنوان کرد: در گذشته حضور مردم باعث شد جایگاه فلسطین محکم و اسرائیل دچار تزلزل روانی شود.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل با توجه به واهمه‌ای که از روز قدس دارد حملات خود را قبل از این روز آغاز کرده و دیوانه‌وار اقدام به قتل و خون‌ریزی مردم بی‌گناه فلسطین می‌کند.

خجسته گفت: اقدامات بی‌رحمانه این رژیم دلیل همان تزلزل روانی است که در آن‌ها ایجاد شده و این امر باعث می‌شود مردم جهان اسلام بیدار شده و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس آمادگی خود را برای مقابله با ظلم اسرائیل اعلام کنند.

دیدگاه شما