وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 30 تير 1393 ساعت 16:18   |   کد مطلب: 8522
بازگشایی خیابان طالقانی همدان در نیمه نخست امسال
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز بر تسریع در طرح بازگشایی خیابان طالقانی تاکید کرد و گفت: با توجه به طولانی شدن امر تملک املاک و تعریض معبر طالقانی انتظار می‌رود بازگشایی قسمت عمده این نقطه از شهر در نیمه نخست امسال به اتمام برسد.

به گزارش نافع، محمد تبریزی با بیان اینکه تعریض مسیر خیابان طالقانی با اهمیت است، اظهار کرد: این طرح باید جز پروژه‌های اولویت‌دار منطقه 2 شهرداری همدان قرار گرفته و با برنامه مشخصی اجرا شود.

تبریزی ضمن تشکر از مساعدت و همکاری شهروندان و مالکین مسیر تعریض مسیر خیابان طالقانی عنوان کرد: اتمام تعریض این معبر نیازمند ادامه مشارکت مالکین مسیر باقی‌مانده است.

وی مشکلات ترافیکی را از معضلات مهم اجتماعی دانست و افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب در نقاط مختلف شهر در کاهش معضلات اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه بازدید از نقاط دیگر منطقه 2 از وجود مشاغل مزاحم در برخی از خیابان‌های شهر انتقاد کرد و گفت: با توجه به معضلات اجتماعی که مشاغل مزاحم به دنبال دارند ساماندهی این مشاغل از سطح شهر با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه امری ضروری است.

تبریزی در پایان با انتقاد از عدم اجرای پروژه پیاده‌روسازی در نقاط پرتردد شهر تاکید کرد: شهرداری منطقه باید با اولویت‌بندی هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای طرح پیاده‌روسازی در نقاط مورد نیاز که بار ترافیکی سنگین دارد، اقدام کند.

دیدگاه شما