وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393 ساعت 11:29   |   کد مطلب: 8308
حضور مستأجرین خوش حساب موقوفات ملایر در مراسم افطاری مدرسه سیفیه
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری مراسم افطاری با حضور مستأجرین خوش حساب موقوفات شهرستان ملایر و خانواده محترم جامعه قرآنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان حجت الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: مراسم افطاری با حضور مستأجرین خوش حساب موقوفات ملایر و خانواده ایشان، جامعه قرآنی شهرستان و برگزیدگان 36 امین دوره مسابقات قرآن کریم ملایر، دیشب در مدرسه موقوفه سیفیه ملایر برگزار شد.

وی پرداخت حقوق موقوفات را زمینه ساز گسترش و آبادانی آنها دانسته اظهار داشت: در این زمینه باید کارهای فرهنگی بسیاری صورت پذیرد.

حجت الاسلام عزیزی ابراز داشت: شهرستان ملایر دارای بیشترین موقوفات در سطح استان همدان بوده و بیشترین و بهترین بهره مندی جامعه از سنت زیبای وقف را در این شهرستان شاهد هستیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به 36 امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: برگزیدگان این دوره از مسابقات به همراه خانواده خود، دیشب میهمان افطاری مدرسه موقوفه سیفیه ملایر بودند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به دعوت از مسئولین شهرستان ملایر برای حضور در این مراسم، افزود: بیش از 500 نفر در این افطاری اطعام دهی شدند.

 

دیدگاه شما