وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 تير 1393 ساعت 17:16   |   کد مطلب: 8282
عاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت:امروز آمریکا برای تامین امنیت داخلی خود و ایجاد صلح و ثبات برای رژیم صهیونیستی همه جا حضور دارد و کشورهای اسلامی را تهدید می کند.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی تباردر آیین معارفه بخشدار بخش شراء از توابع شهرستان همدان افزود:انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش هاست و همین امر منافع نظام سلطه را به خطر می اندازد لذا در این شرایط خاص باید وحدت ملی حفظ شود و با استفاده از افراد باتجربه و نخبه تلاش برای سازندگی کشور افزایش یابد.

وی افزود:در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها دولت با اجرای درست قانون هدفمندی یارانه توانست بخشی از درآمد اجرای این طرح را به سلامت مردم در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت اختصاص دهد که با اجرای آن بسیاری از دغدغه های مردم در این زمینه کاهش یافت.

الهی تبار اضافه کرد: همچنین از محل درآمد هدفمندی یارانه ها 100 هزار میلیارد ریال به بخش های تولیدی شامل صنعت ، کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: در اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه به دلیل رعایت نشدن قانون و بی توجهی به بخش های تولیدی علاوه بر افزایش تورم ، 600 واحد تولیدی همدان نیز تعطیل شد.

الهی تبار با تاکید بر اینکه در حال حاضر در حوزه اقتصادی آرامش در کشور حاکم است، گفت: رکود اقتصادی با تدبیر دولت از بین خواهد رفت و کسب و کار رونق بیشتری پیدا می کند.

وی افزود: با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید دیوار تحریم ها شکاف برداشته است و مسایل خارجی روز به روز بهتر می شود.

معاون استاندار همدان گفت: دولت این افتخار را دارد که کابینه خود را از افراد باتجربه و نخبه انتخاب کرده که می توانند با تعامل و وحدت رویه وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشند.

الهی تبار اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش هاست و همین امر منافع نظام سلطه را به خطر می اندازد لذا در این شرایط خاص باید وحدت ملی حفظ شود و با استفاده از افراد باتجربه و نخبه تلاش برای سازندگی کشور افزایش یابد.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا برای تامین امنیت داخلی خود و ایجاد صلح و ثبات برای رژیم صهیونیستی همه جا حضور دارد و کشورهای اسلامی را تهدید می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ترسیم و بیان سیاست های دولت یکی از وظایف مهم مسوولان است گفت: تبیین برنامه های دولت موجب امیدواری مردم خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان افزود: در حال حاضر دولت مورد تایید و حمایت رهبر معظم انقلاب است و مسوولان خودشان را مرید رهبر معظم انقلاب می دانند و این را در عمل ثابت کرده اند.

الهی تبار اضافه کرد: دولت اعتقاد به مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف دارد و در همین راستا دولت به احزاب ، تشکل ها ، شوراها و نقدی پذیری منصفانه توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر سه محور حضور مردم در صحنه های مختلف، ایمان و رهبری خردمندانه تشکیل شده است که دولت یازدهم نیز به این سه محور باور دارد و همه سیاست های خود را بر اساس این سه عامل اجرا می کند.

بخشدار بخش شراء نیز گفت: قبل از انقلاب اسلامی مناطق محروم و روستاها از کوچکترین امکانات بی بهره بودند اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارد.

ˈابراهیم مولایی نیاˈ افزود: رهنمود ها و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همه مردم و مسوولان قرار دارد و مدیران همه تلاش خود را برای اجرای سیاست های دولت انجام می دهند.

بخشدار سابق بخش شراء نیز گفت: ساماندهی گلزار شهدا، گاز رسانی به 34 روستا، بهسازی 21 روستا و دسترسی 13 روستا به راه آسفالته از جمله فعالیت های شش ساله خدمت در این بخش بوده است.

ˈوجیه الله محمدی هنرمندˈ افزود: دسترسی 27 روستای این بخش به شبکه آب شرب ، ایجاد 40 واحد تولیدی با حمایت بخش خصوصی ، حفر سه حلقه چاه برای رفع کمبود آب روستاییان از دیگر فعالیت های اجرایی در بخش شراء در سال های گذشته بوده است.

در این آیین از خدمات ˈوجیه الله محمدی هنرمندˈ تقدیر و ˈابراهیم مولایی نیاˈ به عنوان بخشدار جدید بخش شراء معرفی شد.

بخش شراء از توابع شهرستان همدان با 40 روستا و حدود 15 هزار نفر جمعیت در 50 کیلومتری شهر همدان واقع است.

دیدگاه شما