وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 تير 1393 ساعت 12:08   |   کد مطلب: 8294
 والیبالیست همدانی همراه تیم ملی رهسپار لیگ جهانی شد
آرمین تشکری والیبالست همدانی و عضو تیم ملی کشورمان بامداد دوشنبه برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال رهسپار کشور ایتالیا شد.

رییس هیات والیبال همدان گفت: تشکری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بامداد روز دوشنبه تهران را به مقصد فلورانس ایتالیا ترک کردند تا در مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 شرکت کند.

ˈعلی اصغر قنادانˈ افزود: این والیبالیست همدانی در تمامی مسابقات لیگ جهانی در ترکیب تیم ملی حضور داشت و پرافتخارترین بازیکن والیبال غرب کشور محسوب می شود.

وی بیان داشت: تشکری در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نماینده شایسته والیبال همدان در تیم ملی بود.

رییس هیات والیبال همدان خاطرنشان کرد: ملی پوشان ایران روزهای چهارشنبه و جمعه 25 و 27 تیرماه به مصاف تیم های روسیه و برزیل می روند.

وی در ادامه با اشاره به حضور سه والیبالیست همدانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور گفت: در هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی( ب) که هم اینک در تهران جریان دارد، سید محمدرضا حسینی پویا، سعید جواهری توانا و آرمین رنجبر در این اردو شرکت دارند.

وی یادآور شد: تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا که 27 مردادماه تا دوم شهریورماه امسال در آلماتی قزاقستان برگزار می شود، آماده می کند.

استان همدان با یک هزار والیبالیست یکی از قطب های اصلی در پرورش استعدادها و حضور در تیم های ملی مردان و زنان ایران است.

دیدگاه شما