وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 17 مهر 1393 ساعت 09:52   |   کد مطلب: 10027
استقبال بی‌نظیر از والیبالست همدانی
اهالی ورزش و جمعی از مسئولان استان همدان از قهرمان ارزنده والیبال کشورمان استقبال شایسته‌ای به عمل آوردند.

کاروان جمهوری اسلامی ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی با کسب ۲۱ مدال طلا، ۱۸ نقره و ۱۸ برنز و مجموع ۵۷ مدال در رده پنجم قرار گرفت و نسبت به بازی‌های گوانجو چین وضعیت بهتری پیدا کرد.

تنها رشته توپی و گروهی که موفق به کسب مدال ارزنده طلا شد، والیبال بود که برای نخستین‌بار بر سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی ایستاد.

در بین ترکیب اصلی والیبالیست‌های ارزنده کشورمان، نام آرمین تشکری بازیکن ارزشمند و صاحب‌سبک همدانی تیم ملی ایران در چند سال اخیر به خوبی درخشیده و باعث افتخارآفرینی در سطوح جهانی و آسیایی شده است.

آرمین تشکری بلند قامت با اخلاق والیبال ایران ظهر امروز در میان استقبال گرم اهالی ورزش به همدان وارد شد و علاقه‌مندان و مسئولان استان برای این قهرمان ارزنده سنگ‌‌تمام گذاشتند.

 

سیدعبدی افتخاری مدیرکل و رسول منعم معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، علی‌اصغر قنادان رئیس هیئت والیبال و جمع زیادی از پیشکسوتان و علاقه‌مندان به این رشته با حضور در میدان باباطاهر همدان از این قهرمان ارزنده والیبال ایران استقبال شایسته‌ای به عمل آوردند.

تشکری بعد از استقبال رسمی در جمع خبرنگاران و ورزشی‌نویسان همدانی آمد و پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه بود.

در بازی‌های آسیایی کره جنوبی همدانی‌ها شاهد درخشش سه ورزشکار خود بودند که در این بین میثم مصطفی‌جوکار در رشته کشتی آزاد و آرمین تشکری صاحب گردن‌آویز طلا شدند و آرزو حکیمی به مدال برنز رشته قایقرانی دست یافت.

منبع:همدان ورزش

دیدگاه شما