وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 03:03   |   کد مطلب: 16692
پیکر مطهر سردار سرلشکر همدانی عصر امروز در میان استقبال باشکوه مردم وارد همدان شد.

به گزارش نافع، پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی امروز در حالی وارد همدان شد که مردم از ساعت ها پیش برای استقبال از این شهید بزرگوار در محوطه میدان سپاه و حتی در مسیر فرودگاه به میدان سپاه منتظر بوده و لحظه شماری می کردند.

بوی اسفند و گلاب همه جا را پر کرده بود؛ مردم، مسئولان، خانواده شهدا، پاسداران و بسیجیان چشم انتظار بودند تا بار دیگر سردار همدانی را که حالا پس از سال ها مجاهدت آرام گرفته بود ملاقات کنند.

پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام با یک فروند هواپیما و به همراه جمعی از مدیران اجرایی و مقامات ارشد نظامی و انتظامی کشور وارد فرودگاه شده و پس از ادای احترام و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی در مسیر میدان فرودگاه تا پل غدیر، میدان سپاه و سپس حسینیه ثار الله سپاه انصارالحسین(ع) همدان منتقل شد.

در طول مسیر نیز نوای "حسین حسین" و " یا اباالفضل(ع)" در میان سوز و ناله و اشک و گریه جمعیت به آسمان بلند شد.

همچنین جمعیت با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر منافق" و "مرگ بر فتنه گر"، بار دیگر بر آرمان های والای انقلاب اسلامی و دغدغه های سردار شهید حسین همدانی مهر تأیید زدند.

در پایان پیکر مطهر این شهید سرافراز به حسینیه ثارالله منتقل شد تا مراسم وداع با پیکر مطهرش با حضور صادق آهنگران برگزار شود.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما