وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 15 شهريور 1394 ساعت 12:06   |   کد مطلب: 16286
6 هزارنفر در همدان به تماشای فیلم "محمد(ص)" نشستند/ استقبال بی‌نظیر همدانی‌ها از فیلم پیامبر مهربانی
بیش از 6 هزار نفر از مردم همدان در چند روز گذشته به تماشای شاهکار زیبای "مجید مجیدی" نشستند.

به گزارش نافع، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مردم همدان از روز نخست اکران فیلم سینمایی "محمد(ص)" استقبال بی نظیری داشته و هر بار سالن لبریز از تماشاچی است.

سعید شرفی افزود: اکران این فیلم از پنجشنبه 5 شهریور در سینما قدس همدان و بهمن ملایر آغاز شده و روزانه در یک نوبت صبح، دو نوبت عصر و یک نوبت شب اکران می شود.

وی ادامه داد: به یمن نام پر برکت پیامیر اعظم(ص)، آمادگی داریم تا در صورت نیاز 24 ساعته به اکران فیلم بپردازیم.

شرفی با اشاره به آخرین آمار فروش بلیت فیلم "محمد(ص)" اعلام کرد: این فیلم تا جمعه 13 شهریور، 018 میلیون ریال در همدان و 115 میلیون ریال در سینما بهمن ملایر فروش داشته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس 3 هزار نفر در همدان و 2 هزار و 300 نفر در ملایر با خرید بلیت به تماشای فیلم نشسته اند.

شرفی گفت: همچنین 3 نوبت ویژه نیز برای اصحاب رسانه، علما و مدیران در نظر گرفته شد که در مجموع، نزدیک به یک هزار نفر در این سه نوبت حضور داشتند.

وی با بیان اینکه اکران این فیلم تا پایان شهریور ادامه دارد، افزود: ادارات و نهادها در صورت تمایل می توانند از شنبه 21 پس از هماهنگی با معاونت امور سینمایی از تخفیف ویژه برای کارکنان خود بهره مند شوند.

شرفی، استقبال مردم استان از این فیلم را بی نظیر دانست و گفت: چنین استقبالی تاکنون سابقه نداشته  و همه با رضایت از سینما خارج می شوند.

وی اعلام کرد: براساس آمار 13 شهریور 6300 نفر در سینمای همدان به تماشای فیلم "محمد(ص)" نشسته اند.

 

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما