وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 11:38   |   کد مطلب: 43443
رئیس کمیته امداد نهاوند خبر داد:
حمایت بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ حامی از ایتام نهاوند
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع‌دوست نهاوند حمایت از ایتام این شهرستان را عهده‌دار شدند.

به گزارش نافع،محمد مرادی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مردم و خیرین عزیز نهاوند همواره یار و یاور کمیته امداد و ایتام این شهرستان بوده و هستند.

وی اظهار داشت: به مناسبت‌های مختلف طرح‌هایی برای حامی‌یابی ایتام نهاوند اجرا می‌شود و‌ همواره خیرین پیش قدم این برنامه بودند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند از حمایت ۴ هزار ۸۱۷ حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان نهاوند خبر داد.

مرادی ادامه داد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ کودک یتیم و طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند هستند و خیرین نیز حامی آنها هستند.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: از این تعداد ۳۷۵ کودک یتیم و مابقی طرح محسنین هستند که این کودکان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

مرادی با تشکر از خیرین شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حامیان محترم ۶ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت خود در شهرستان نهاوند کمک کرده‌اند.

وی عنوان کرد: ۴۰ درصد از این کمک‌ها نقدی و مابقی به‌صورت کالا بوده است و از خیرین و افرادی که تمکن‌ مالی دارند درخواست داریم به کمیته‌ امداد‌ شهرستان در راستای اجرای این طرح کمک کنند.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: تعداد حامیان جدید جذب شده در ۸ ماه نخست امسال یک هزار و ۴۰۰ نفر بوده است و امیدواریم این عدد تا پایان سال بیشتر شود.

مرادی در پایان گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در جهت کمک به نیازمندان و یا حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با مراجعه به کمیته امداد شهرستان نهاوند و یا از طریق ثبت‌نام در سایت محسنین به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما