وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 مهر 1394 ساعت 14:02   |   کد مطلب: 16468
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:
همدان میزبان شایسته‌ای برای برگزاری جشنواره‌هاست
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان گفت: فیلم، دارای ظرفیت خوبی برای پرداختن به مسائل اجتماعی بوده و بهترین فرصت برای بیان واقعیت‌های جامعه به قشر نوجوان است.

به گزارش نافع، مهرداد نادری‌فر اظهار کرد: زبان سخن با نوجوان با توجه به حساسیت و آسیب‌پذیر بودن این قشر، باید با ظرافت همراه باشد.

وی با بیان اینکه با زبان فیلم می‌توان به راحتی بسیاری از پیام‌های مورد نظر را به این گروه انتقال داد، گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان، موجب ارتقای وضعیت فرهنگی استان می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان این مطلب که استان همدان از طلایه‌داران فرهنگ و هنر کشور است، گفت: وجود مفاخر برجسته در این حوزه شاهدی بر این مدعاست.

وی ادامه داد: یک فیلم خوب فیلمی است که بتواند در کنار انتقال پیام تاثیر مثبت خود را به بیننده القا کرده و ذهن وی را درگیر پیام کند.

نادری‌فر در رابطه با نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ادامه داد: تجربه ثابت کرده در هر کجا که آحاد مردم و گروه‌های مردمی برای مشارکت وارد شده‌اند؛ آن حوزه با موفقیت‌های بیشتری  مواجه بوده است.

وی همدان را میزبان شایسته‌ای برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد و افزود: از تمام توان استان برای میزبانی هر چه بهتر جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان استفاده شده است.

نادری‌مهر اضافه کرد: همدان در سال‌های گذشته نیز سابقه میزبانی از این جشنواره را داشته و بار دیگر با تفکیک جشنواره فیلم کودک از نوجوان، میزبانی بخش نوجوان جشنواره به استان همدان سپرده شده است.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان چهارم تا هشتم مهرماه در شهر باستانی همدان در حال برگزاری است.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما