وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت 12:21   |   کد مطلب: 16445
رئيس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از توقيف 4 دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق در محورهاي همدان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ رضا زارعي گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان در حين کنترل خودروهاي عبوري طي چند عمليات جداگانه، 4 دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق را متوقف کردند.

وي افزود: در اين راستا يک دستگاه سواري پي کي که از بانه به همدان در حال حرکت بود توقيف و در بازرسي از آن يک هزار و 20 ثوب انواع البسه خارجي به ارزش 50 ميليون ريال کشف و راننده خودرو دستگير شد.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در عمليات ديگري يک دستگاه پرايد که از سمت مريوان به مقصد تهران در حال حرکت بود متوقف شد که در بازرسي از آن 7 دستگاه تلويزيون خارجي به ارزش يکصد و 20 ميليون ريال کشف و راننده به همراه سرنشين خودرو دستگير شد.

سرهنگ زارعي اذعان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه نيسان وانت که حامل گوني هاي بزرگ کاه بود و از سوي کرمانشاه به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک و جهت بررسي بيشتر اقدام به متوقف کردن خودرو کردند، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران با سرعت زياد از محل متواري شد.

وي افزود: ماموران در پي يک عمليات تعقيب و گريز در نهايت با استفاده از شگردهاي خاص پليسي خودرو را متوقف و راننده آن را دستگير کردند و پس از بررسي بار آن متوجه شدند 555 ثوب کاپشن خارجي قاچاق به صورت بسيار ماهرانه اي در زير گوني هاي بزرگ کاه جاساز شده اند که پس از تخليه بار ارزش کالاي کشف شده 450 ميليون ريال برآورد شد.

سرهنگ زارعي در ادامه از توقيف يک دستگاه کاميون باري حامل احشام قاچاق خبر داد و اظهار داشت: ارزش تقريبي احشام اين کاميون 770 ميليون ريال بود که در اين راستا راننده خودرو مذکور نيز دستگير شد.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه بيان کرد: در اين خصوص پرونده هاي جداگانه تشکيل شد و متهمان جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شدند.

پایان پیام/م

دیدگاه شما