وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 شهريور 1394 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 16441
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:
ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت در همدان تشکیل شد
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت دفاع مقدس با هدف تجلیل و تکریم از مقام ایثار در استان همدان تشکیل شد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان، سردار مهدی ظفری افزود: زنده نگاه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان یک وظیفه تلقی می شود چرا که امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد مدیون و مرهون جان فشانی کسانی است که با از خود گذشتگی و ایثار اجازه ندادند ایران زیر سلطه ی استکبار باشد.

وی اضافه کرد: تشکیل ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت یکی از برنامه هایی است که به حتم تاثیر به سزایی در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این ستاد در استان ادامه داد: بدون شک یکی از مناسب ترین و بهترین راه ها برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران حماسه و ایثار نگاشتن کتاب است.

ظفری اعلام کرد: معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان، فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع)، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان به عنوان اعضای ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت انتخاب شده اند تا کار با قوت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: اولین برنامه ای که این ستاد برگزار کرد آیین نکوداشت حاج میرزا محمد سلگی بود که در خردادماه سال جاری و همراه با رونمایی از کتاب خاطرات ایشان با عنوان آب هرگز نمی میرد برگزار گردید و آیین نکوداشت علی خوش لفظ و رونمایی از کتاب خاطرات وی "وقتی مهتاب گم شد" نیز دومین برنامه ی ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت در استان خواهد بود.

ظفری خاطر نشان کرد: یکی از نویسندگان بنام و موفق کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس حمید حسام بوده که تا کنون 14 کتاب از وی به چاپ رسیده و کتاب "وقتی مهتاب گم شد" نیز تازه ترین اثر این هنرمند است.

وی اظهار کرد: کتاب "وقتی مهتاب گم شد" در بر دارنده ی مجموعه ای از خاطرات و دل گفته های پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس علی خوش لفظ است که نوسنده از طریق مصاحبه آن را نگاشته است و انتشارات سوره مهر آن را در 651 صفحه ی رقعی به چاپ رسانیده است.    

ظفری در پایان با بیان اینکه رونمایی از این اثر ماندگار یکی از برنامه های اصلی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس به شمار می رود گفت: آیین رونمایی از کتاب "وقتی مهتاب گم شد" در ساعت 10 صبح روز بیست و هشتم شهریورماه در محل تالار فجر همدان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما