وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 ساعت 14:48   |   کد مطلب: 16328
فرمانده انتظامي اسدآباد از کشف387 ميليون و 500 هزار ريال چک پول جعلي پانصد هزار ريالي در پي بروز اختلاف حساب منجر به درگيري در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ داود علي بخشي  بيان داشت: عوامل انتظامي شهرستان از طريق فوريت هاي پليسي110 از وقوع يک فقره درگيري در سطح حوزه عملکردي خويش مطلع ، که بلافاصله رسيدگي به آن در دستور کار پليس قرارگرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پاسگاه موسي آباد پس از مراجعه به آدرس اعلامي اظهارداشتند 2نفربا هويت مشخص به آنان مراجعه واعلام مي دارند، ما از فردي که ساکن يکي از استان هاي شمال غربي است بدهي داشتيم که نامبرده براي تسويه بدهي خود به ما مراجعه و قصدپرداخت بدهي خود را داشت که ما به وجه وي که بصورت چک پول هاي پانصدهزار ريالي بود مشکوک شديم واحتمال داديم که جعلي مي باشند. لذا ماموران نامبرده را دستگير و به همراه وجه کشف شده که جعلي بودن آنها معلوم شد، به مقر منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه يادآور شد: پس از تشکيل پرونده قضايي، متهم به همراه وجه جعلي کشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما