وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ساعت 17:54   |   کد مطلب: 16219
رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف دو ميليارد و 300 ميليون ريال کالاي قاچاق در يک انبار خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "رضا زارعي" گفت: بدنبال کسب خبري مبني بر اينکه فردي در حجم و اندازه وسيع اقدام به قاچاق انواع باطري هاي خودرو از شهرهاي جنوبي کشور مي کند و پس از دپوي آنها در انباري در همدان، در فرصت هاي مناسب اقدام به فروش آنها در استان هاي ديگر کشور مي نمايد، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي صحت و سقم اين خبر، تحقيقات وسيعي در اين خصوص انجام شد که در نهايت صحت خبر واصله مورد تأييد واقع شد و مأمورن اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن همکاري با مأموران اداره اطلاعات جنايي پليس آگاهي استان، محل مورد نظر و تمام ترددهاي آن انبار تحت کنترل قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: سرانجام پس از يک ماه تعقيب و مراقبت، مأموران موفق به شناسايي انبار دپوي باطري هاي قاچاق در سطح شهر همدان شدند که پس از اخذ حکم قضايي ضمن دستگيري انبار دار، در بازرسي از اين مکان تعداد يک هزار و 26 عدد انواع باطري خودرويي فاقد مدارک قانوني به ارزش تقريبي دو ميليارد و سيصد ميليون ريال کشف شد.

زارعي گفت: در ادامه رسيدگي به اين پرونده قاچاقچي اصلي نيز دستگير شد که در بازجويي هاي صورت گرفته از وي، محل هاي ديگر دپوي باطري هاي قاچاق در تهران بزرگ نيز شناسايي شد.

رييس پليس آگاهي همدان اظهار داشت: با همکاري اطلاعاتي با عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران بزرگ و اقدام به موقع آن يگان تعداد 140 عدد انواع باطري قاچاق نيز توسط عوامل تهران بزرگ کشف شد.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما