وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت 21:34   |   کد مطلب: 16078
رئیس جمهور در شورای اداری همدان:
پارسال 40 هزار شغل در وزارت ارتباطات ایجاد شد
بیش از یک‌هزار و 500 شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال شده که این موضوع حرکت خوبی در روند کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور است.

به گزارش نافع، رئیس جمهور با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان همدان گفت: جاذبه ایران برای سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌‌گذاری افزایش یافته و با رفع تحریم‌ها حرکت گسترده‌ای در مسیر رسیدن به توسعه متوازن و پایدار آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی با تاکید بر اینکه بسیار به آینده کشور امیدوار هستم، گفت: جاذبه ایران برای سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌‌گذاری افزایش یافته و با رفع تحریم‌ها حرکت گسترده‌ای در مسیر رسیدن به توسعه متوازن و پایدار آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و فناوری‌های نوین و سرمایه‌‌ها را جذب کنیم تا شاهد حرکت گسترده‌تری ‌برای آبادانی و توسعه کشور و اشتغال‌زایی باشیم.

روحانی گفت: خدمت به ملت توفیق بزرگی برای دولت یازدهم است و دولت همه توان خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان به‌کار خواهد گرفت و این استقبال و حضور باشکوه مردم از خادمان خود، قدردانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت بر این بوده که به پیمان و عهدی که با مردم بسته، عمل کند، به اهمیت و جایگاه اعتماد ملت به دولت پرداخت و اظهار داشت: اساس زندگی ما را اعتماد تشکیل می‌دهد و در این فضا تقویت اعتماد مردم به قوا و دستگاه‌ها یک وظیفه همگانی است.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اساس روابط ما با دنیا و سازمان‌های بین‌المللی نیز باید بر پایه اعتماد باشد، افزود: در دنیا هم اگر می‌خواهیم تعامل داشته باشیم اساسش اعتماد است؛ اگر به هر بهانه‌ای اعتماد به هم بخورد باید جبران کرد چرا که برهم زدن اعتماد بسیار ساده و برگرداندن آن به‌ویژه در عرصه بین‌المللی بسیار دشوار است.

 

روحانی یکی از رسالت‌ها و وظایف امروز همگان را تقویت اعتماد در جامعه دانست و گفت: برای ایجاد اشتغال باید همه ظرفیت‌های کشور بسیج و فعال شود و دست به دست هم دهیم و بدون رونق اقتصادی نمی‌توان اشتغال ایجاد کرد و برای ایجاد رونق اقتصادی، باید پایه‌های اعتماد در جامعه بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در وزارت ارتباطات 40 هزار شغل ایجاد شد، افزود

روحانی در ادامه ‌به ‌اهمیت صنعت گردشگری در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: استان همدان با جاذبه‌های فراوان گردشگری می‌تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی جایگاه ویژه‌ای ایفا کند.

در ابتدای این جلسه نیز نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، نمایندگان استان و استاندار گزارش‌های جداگانه‌ای درباره ظرفیت‌ها و مشکلات استان ارائه کردند.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما