وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 1 شهريور 1394 ساعت 14:31   |   کد مطلب: 16018
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سه نفر از اعضاي يک باند سرقت به عنف تحت پوشش مامور در سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "رضا زارعي" گفت: چندي پيش ماموران پليس آگاهي در جريان يک فقره سرقت از شرکت داروپخش همدان قرار گرفتند که در ادامه تحقيقات کارآگاهان پليس آگاهي همدان اين باند سرقت تحت پوشش مامور شناسايي و در نهايت سه نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند.

وي افزود: در پي دستگيري اين افراد و اعتراف آنان به سرقت با همدستي افرادي ديگر، تحقيقات جهت دستگيري ساير اعضاي باند كه به خارج از استان همدان و محل هاي نامعلوم متواري شده بودند در دستور كار پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: ماموران عمليات ويژه اين پليس با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و فني با همكاري اداره اطلاعات جنايي متهمان متواري را به صورت مستمر تحت نظر داشتند تا اين كه پس از محرز شدن حضور متهمان در همدان و منزلشان طي يك عمليات منسجم سه نفر ديگر از سارقان كه هر سه نفر آن ها داراي سوابق كيفري بودند را دستگير و به اداره پليس آگاهي منتقل کردند.

زارعي با اشاره به اين که اعضاي اين باند مقادير قابل توجهي دارو به ارزش شش ميليارد ريال از شركت دارو پخش همدان سرقت کرده بودند، گفت: متهمان در ابتداي دستگيري منکر هرگونه سرقتي شدند اما با ارائه دلايل و مدارك و مستندات و با استفاده از بازجويي هاي فني به عمل آمده به ناچار لب به اعتراف گشودند.

رئيس پليس آگاهي استان همدان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انجام تحقيقات و تاييد محل سرقت به دادسرا معرفي شدند و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما