وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:56   |   کد مطلب: 15936
همدان میزبان  مسابقات آمادگی جسمانی پسران دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور
مدیرتربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از میزبانی مسابقات آمادگی جسمانی پسران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش نافع، غلامرضا خاکساری گفت: مسابقات آمادگی جسمانی پسران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیست تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در روزهای 27 تا 28 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود در این مسابقات تیمهایی از استانهای اصفهان، البرز، تهران، ایلام، زنجان، سمنان، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی، خوزستان، قم، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، وهمدان به مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت.

خاکساری افزود: در روز چهارشنبه صبح ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات در رشته دراز ونشست و دو مارپیچ به رقابت می پردازند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: در بعد از ظهر همین روز مسابقه پرش جفت و پرتاب توپ مدیسن بال سه کیلو گرمی  آیتم های این مسابقه را تشکیل می دهند

  وی افزود: در صبح پنج شنبه مسابقه دو 840 متر و 60 متر در استادیوم شهدای قدس  شهر همدان که مجهز به پست مخصوص دومیدانی است برگزار خواهد شد.

 خاکساری تاکید کرد مراسم اختتامیه واهدا کاپ واحکام قهرمانی این دوره از مسابقات در بعد از ظهر پنج‏شنبه 29 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/م.د

دیدگاه شما