وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 15:52   |   کد مطلب: 13266
رئیس اداره ورزش ملایر گفت: همایش تجلیل از مدال آورانان و قهرمانان ملی و بین المللی سال 93 ملایری که در 14 اسفند ماه با حضور کیومرث هاشمی برگزار می‌شود.

به گزارش نافع مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی ملایر اظهار داشت: همایش بزرگ تجلیل از مدال آورانان و قهرمانان ملی و بین المللی سال 93 ملایری  که در در تاریخ 14 اسفند ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایرافزود: در این مراسم از مربیان کشوری، خیرین ورزشی، خانواده شهدا، فعالان فرهنگی و هیئت‌های ورزشی برتر تجلیل به عمل ‌می‌آید.

وی تجلیل از خانواده شهید صارمی را یکی دیگر از برنامه‌های این همایش برشمرد و بیان کرد: در این مراسم رئیس کمیته ملی المپیک آقای کیومرث هاشمی به عنوان مهمان ویژه و سخنران حضور دارد.

رضایی با اشاره به تعداد قهرمانان ملی و بین المللی ملایری عنوان کرد: امسال برای اولین بار از 250 ورزشکار از 28 رشته مختلف در این همایش تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 21 شهید ورزشکار ملایر ی در 12 اسفند بیان کرد: یادواره 21 شهید ورزشکار شهرستان ملایر سه شنبه در محل حسینه ورزشکاران مجموعه ورزشی شهید تاجوک برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از افتتاح حسینیه ورزشکاران همزمان با یادواره شهدای ورزشکار ملایر خبر داد و تصریح کرد: حسینه ورزشکاران واقع در مجموعه ورزشی شهید تاجوک همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر افتتاح شده و هیئت ورزشکاران معصومیه نیز فعالیت خود را آغاز می‌‎کند.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از خیرین و تاثیرگزاران ورزش بخش سامن ملایر اشاره کرد و افزود: طی مراسمی از 37 نفر از خیرین و تاثیرگزاران ورزشی بخش سامن ملایر تجلیل و تقدیر می‌شود.

رضایی گفت: طی ارزیابی اعلام شده از سازمان ورزش و جوانان شهرستان ملایر در سال‌های 89 تا 91 در ورزش‌های همگانی آقایان رتبه اول استان را کسب کرده و ارزشیابی سال 92 به زوذی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما