وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:05   |   کد مطلب: 14643
ضرورت پرداختن به هدایت جوانان در مسیر سالم جامعه
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: جوانی دوران تربیت پذیری است و فرصتی است که در آن عقیده و اخلاق ریشه دار شده و فضایل و ملکات انسانی در او تثبیت می شود بنابراین هدایت جوانان در مسیر سالم جامعه بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز دوشنبه در جمع مدیران دستگاه ورزش و سمن های حوزه جوانان همدان اظهار کرد: امروزه جوانان دارای مشکلات فراوان هستند بنابراین نیاز است مسوولان ضمن توجه و رفع خواسته های آنان، جامعه ای شاداب و پرنشاط را فراهم سازند.

وی در ادامه گفت: در شرایطی که دشمن می کوشد با برنامه ریزی و صرف هزینه های هنگفت جوانان کشورمان را در انحراف های اجتماعی قرار دهند، مسوولان باید با توجه ویژه به امور جوانان، آنها را در مقابل دسیسه ها ایمن کنند.

وی بیان کرد: مسئولان باید پیش از آنکه دشمن جوانان کشورمان را به سمت انحراف و گمراهی ببرند، نیازهای آنها را درک کرده و با انتقال مفاهیم درست دین مسیر درست را به نسل جوان نشان دهند.

آیت الله محمدی افزود: جوانی دوران تربیت پذیری است و فرصتی است که در آن عقیده و اخلاق ریشه دار شده و فضایل و ملکات انسانی در او تثبیت می شود بنابراین هدایت جوانان در مسیر سالم جامعه بسیار مهم و ضروری است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: نسل جوان مملو از انرژی، خلاقیت و نوآوری است و جلب اعتماد جوانان در همه امور باید سرلوحه متولیان این حوزه مهم اجتماعی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می دهند، گفت: در حوزه جوانان با این حجم از جمعیت مسوولیت سنگین عهده داریم.

سیدعبدی افتخاری اظهار کرد: دستگاه ورزش و جوانان همدان به نسبت سایر ارگان ها مسوولیت مهم و سازنده ای عهده دارد و همه تلاش ما کاهش دغدغه های قشر جوان و ایجاد بسترهای خلاقیت و ابتکار در آنها است.

وی افزود: ایجاد حس خودباوری، نوآوری و خلاقیت مهمترین رکن اساسی در برنامه های اجرایی امور جوانان است ضمن اینکه سعی مجموعه فراهم سازی فضای سالم و پرنشاط اجتماعی را برای آنها است.

در هفته جوان بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی و 22 مراسم جشن هر شب در پنج نقطه مختلف شهر با همکاری سازمان های مردم نهاد جوانان در حال برگزاری است.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما