وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:31   |   کد مطلب: 15830
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان همدان از برگزاری همایش برگزاری همایش ملی تکریم امامزادگان در آستان امامزاده ابوالحسین احمد(ع) روستای عبدالمومن کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع،  حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی با اشاره به نزدیک شدن به روز تکریم از امامزادگان اظهار کرد: به مناسبت 5 ذی‌القعده سالروز تجلیل از امامزادگان، همایش ملی تکریم امامزادگان به صورت ویژه در آستان امامزاده ابوالحسین احمد(ع) روستای عبدالمومن کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امامزاده ابوالحسین احمد(ع) کبودراهنگ به عنوان بقعه شاخص برنامه تکریم از امامزادگان امسال در روز یکشنبه 25 مرداد سال جاری انتخاب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: در این مراسم سخنوران با بیان جایگاه عظیم امامزادگان در غنی‌سازی فرهنگی کشور و مدیحه‌سرایان با سرودن اشعاری در بزرگداشت مقام این بقاع در جمع مسئولان استانی و شهرستانی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مردم در کنار بقاع متبرکه به آرامش در زندگی خود می‌رسند، عنوان کرد: امروزه تمام تلاش مجموعه اوقاف، فراهم کردن محیط ناب فرهنگی در بقاع متبرکه در راستای بهره‌مندی و آرامش عموم مردم جامعه از این بزرگواران جلیل‌القدر است تا بتوانیم لحظات آرامش هر چند کوچک در این مکان‌های مقدس برای مناجات و راز و نیاز خالق و مخلوق فراهم آوریم.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما