وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت 09:17   |   کد مطلب: 15339
	ملت ایران با مقاومت خود نشان داد که در مقابل تحریم‌ها به‌زانو در نمی‌آید
امام‌جمعه نهاوند گفت: ملت ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی 35 ساله در مقابل فشار و تحریم‌های امریکا به آن‌ها نشان داد که ایران در مقابل تحریم‌ها به‌زانو در نخواهد آمد.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 7 شهید سرافراز روستای فیازمان از توابع شهرستان نهاوند گفت: طبق آیه قران کریم مردمی که به خدا ایمان بیاورند و بر این راه استقامت کنند بر این مردم ملائکه نازل می‌شود و به آن‌ها می‌گویند نترسید و محزون نباشید بشارت باد شما را به بهشت.

وی اظهار کرد: ملت ایران چرا نمی‌ترسد چون می‌بیند که 35 سال است که امریکا و استکبار از هر دری واردشده و فشار آورده و تحریم کرده هیچ غلطی نکرده و چرا محزون نیست چون می‌بیند ثمره خون شهید به بار نشسته و مملکت پیشرفت کرده و خون شهیدان به هدر نرفته است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی مصداق این آیه هستند زیرا چندین سال است که انقلاب کردند و هزینه‌های آن‌ها را با نثار خون عزیزانشان داده‌اند.

وی گفت: تقدیم 200 هزار شهید، جانباز و ایثارگر بهایی است که مردم ایران در این راه داده‌اند و بر این راه نیز استقامت می‌کنند و فشارها و تحریم‌ها نیز در روحیه انقلابی آن‌ها تأثیری ندارد.

مغیثی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب آمریکای جنایتکار گروهک‌ها را به جان انقلاب انداخت و 17 هزار شهید را بر مردم مقاوم ایران تحمیل کرد ولی بازهم مردم از آرمان‌های خود دست نکشیدند.

وی عنوان کرد: قدرت‌های استکباری بعدازاین مرحله نیز با تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشتند و مسئله هسته‌ای را به وجود آوردند ولی خودشان هم به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی در مقابل تحریم‌ها هم به‌زانو درنمی‌آید.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اتمام مذاکرات هسته‌ای و جمع‌بندی مذاکرات افزود: همان قدرت‌های استکباری که می‌گفتند ایران حق استفاده از برنامه هسته‌ای را ندارد امروز ایران هسته‌ای را قبول کردند که این برای کشور ما موفقیت است.

وی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نتیجه این مذاکرات هرچه بشود ملت ایران روحیه استکبارستیزی خود را حفظ خواهد کرد و جمع‌بندی مذاکرات به معنی دست برداشتن از روحیه استکبارستیزی نخواهد بود.

مغیثی اظهار داشت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و دور کردن جوانان از ارزش‌های انقلاب، به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده است که باید همه هوشیار باشیم و فریب آن‌ها را نخوریم.

وی بیان داشت: نسل جوان جامعه باید با بالا بردن روحیات انقلابی و اسلامی خود که با شرکت کردن در یادواره شهدا تقویت می‌شود در مقابل جنگ نرم آن‌ها خود را بیمه کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما