وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 12714
امام جمعه نهاوندگفت: مهمترین دلیل و اصلی ترین عامل در برتری و پایداری انقلاب اسلامی ایران تمسک به ثقلین یعنی قرآن و عترت است.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی و استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف ملایر عمل به قرآن را نسخه ای شفا بخش برای همه مومنان خواند و عنوان کرد: در احادیث از قرآن به عنوان شفا نام برده شده است، وقتی قرآن شفا بخش است که به آن عمل شود.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) پس از خودش دو یادگار مهم برای مومنان به جا گذاشت  و قرآن و عترت آن دو یادگار پیامبر مهربانی‎ها است.

امام جمعه نهاوند افزود: اگر مسلمنان به این دو یادگار پیامبر گرامی اسلام (ص) یعنی قرآن و عترت تمسک جویند در دنیا و آخرت راه نجات آنان می شود.

وی گفت: اگر به  دستورات و راهنمایی‌های قرآن و اهل بیت عمل شود آنگاه این دو نجات دهنده در دنیا و آخرت می‌باشد و اگر به این دو عمل نشود مانند این است که یک نسخه از دکتر بگیری و مرتب آن را ببوسی و به آن نگاه کنی.

مغیثی نیا  با اشاره به انقلاب‌های صورت گرفته در جهان و مقایسه آن با انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: مهمترین دلیل  و اصلی ترین عامل در برتری و پایداری انقلاب اسلامی ایران تمسک به ثقلین یعنی قرآن و عترت است.

وی افزود: سایر کشورها انقلاب کردند و بیشتر آنها با شکست مواجه شدند چرا که ثقلین و اولی الامر را قبول ندارند و هر صاحب قدرتی را اولی الامر می دانند.

امام جمعه نهاوند  ریشه مشکلات در دنیای امروز را عمل نکردن به قرآن برشمرد و با بیان اینکه صهیونیسم بزرگترین دشمن اسلام است تصریح کرد: مومنان باید با هم مهربان باشد و اجازه ندهند تا صهیونیست بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند.

وی تفرقه بین مسلمانان را دلیل به وجود آمده فرقه های نو ظهور دانست و عنوان کرد: خداوند هرگز راضی نیست که مسلمانان زیردست دشمن باشد ولی برخی کشورهای اسلامی با  دشمنان سازش کرده و با دیگر مسلمانان تفرقه دارند که باعث به وجود آمدن فرقه‌های نوظهور و گروهک‌هایی همچون داعش شده است.

مغیثی  با بیان اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) باعث شده در مقابل توطئه‌های استکبار بایستیم افزود: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کند که باید هوشیار بود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در ایران عنوان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی سعی بر ضایع کردن نماز و ایجاد فحشا در کشور با استفاده از ماهواره و امثال آن در ایران است.

امام جمعه نهاوند افزود: عمل به قرآن  و تمسک به اهل بیت (ع) راه نجات از این تهاجم‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما