وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:36   |   کد مطلب: 12379
تأکید امام‌جمعه نهاوند بر نظارت بیشتر بر عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی
امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولان مربوطه باید بر بعضی از مغازه‌های عرضه‌کننده محصولات فرهنگی که در سطح شهر آهنگ‌های مبتذل پخش می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش نافع به نقل از سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در جلسه ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند که در سپاه این ناحیه برگزار شد، گفت: اگر مردم و ما مسئولان گناهی دیدیم و ساکت شدیم و تذکر ندادیم، عذاب خداوند شامل همه مردم جامعه می‌شود چون طبق روایات و قران قومی که در مقابل منکرات از خود واکنشی نشان ندهد همه آن‌ها دچار عذاب و سختی می‌شوند

وی افزود: اگر در نهاوند که منکراتی مانند استفاده از ماهواره، عرضه مواد مخدر و بدحجابی وجود دارد و ما مسئولان با توجه به مسئولیتی که داریم جلوگیری نکنیم ما هم در این گناه سهیم خواهیم بود.

امام جمعه نهاوندگفت: بعضی از بدحجابی‌هایی که در سطح شهر مشاهده می‌شود که عموماً هم مربوط به افراد خارج نهاوند است به یک معضل تبدیل‌شده و کسی هم نمیداند متولی این امر چه کسی است ولی امیدواریم سازمان‌های مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از معضلات شهر نهاوند عرضه مواد مخدر است که مردم خیلی از این وضع شکایت دارند و علی‌رغم برخورد مأموران نیروی انتظامی ولی بازهم این پدیده در بعضی نقاط قابل‌ملاحظه است.

حجت السلام مغیثی گفت: متاسفانه در بعضی از مغازه‌های عرضه‌کننده محصولات فرهنگی و صوتی و تصویری در سطح شهر آهنگ‌های مبتذلی با صدای بلند پخش می‌شود و موجب اذیت و آزار مردم می‌شود.

وی افزود: اداره ارشاد به‌عنوان متولی این امر باید به این موضوع نظارت داشته باشد و نسبت به برخورد و حتی پلمپ این مغازه‌ها اقدام کند.

امام جمعه گفت: اعضای ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند باید به خاطر حفظ خود و جامعه هم که شده مصوبات این ستاد را اجرایی و پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: برای برخورد با منکرات رایج در سطح شهرستان نباید شعار داد بلکه در مرحله عمل باید تا حد امکان ادامه داد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما