وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 09:59   |   کد مطلب: 12799
دعوت امام جمعه و فرماندار برای حضور حماسی مردم نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن
امام جمعه و فرماندار نهاوند از همه مردم شهرستان نهاوند دعوت کردند تا با شکوهتر از همیشه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت نمایند و با حضور خود، با آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی و طاغوتها در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: ملت ایران و مردم شهرستان نهاوند بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن خود، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا خواهد بود.

امام جمعه نهاوند گفت: مردم با شرکت در این راهپیمایی پيام لازم را به ابرقدرتها خواهند داد و امسال مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بخوبي نشان خواهند داد كه پشتيبان نظام و مقام معظم رهبری هستند و تا پای جان از انقلاب و ارزشهاي ديني شان دفاع مي كنند.

امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حضور با بصيرت و مقتدر ملت سرافراز و هميشه در صحنه ايران اسلامي در راهپيمايي عظيم يوم الله ۲۲ بهمن، همچون هميشه محاسبات و توطئه چيني دشمنان قسم خورده نظام اسلامي را خنثي کرده و صف آرايي آنان را در صحنه دشوار جنگ اقتصادی و فرهنگی بر هم خواهد زد.

وی بیان کرد: امسال نیز همانند سالهای قبل، مردم پرشکوهتر ازهمیشه در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

فرماندار نهاوند افزود: پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی‌های خیره کننده در دستیابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تلاش‌های ثمر بخش در فناوری‌های موشکی، پیروزی‌های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید‌الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با دعوت از مردم شهرستان نهاوند به حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم شهرستان نهاوند مانند همیشه با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ درخشان نهاوند رقم خواهند زد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن  از ساعت ۱۰صبح روز چهار شنبه همراه با خروش یکپارچه ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای" مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"  در شهرستان نهاوند از مقابل مسجد جوانان آغاز شده و در چهار راه هلال احمر با صدور قطعنامه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما