وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 11:00   |   کد مطلب: 12273
استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی پشت پرده اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) هستند
امام‌جمعه نهاوند گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده اهانت به رسول مکرم اسلام قرار دارند.

به گزارش نافع حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: کشورهای استکباری از پیشرفت و قدرت روزافزون اسلام هراس دارند و با این اقدامات هتاکانه  خواهند اسلام هراسی را در غرب اروپا تحقق ببخشند.

وی افزود: علت توهین به پیامبر اسلام کینه و دشمنی با مسلمانان و هدف این اقدام نیز بد جلوه دادن دین پیغمبر رحمت در اذهان مردم جهان است که می‌خواهند با این هتاکی‌ها هم عقده‌گشایی ی کنند و هم قداست پیغمبر را لکه‌دار کنند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: قطعاً پشت پرده این اهانت‌ها کشورهای استکباری و صهیونیزم بین‌المللی و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی گفت: کشورهای اسلامی هم باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیاردارند در مورد این موضوع روشنگری کنند و حقانیت اسلام ناب محمدی را برای همه دنیا آشکار کنند.

حجت‌الاسلام مغیثی بیان داشت: ریشه این اقدامات را باید قطعاً در گسترش اسلام در جوامع غربی از یکسو و اسلام هراسی حاکمان غربی جست‌وجو کرد.

وی بابیان اینکه، امواج جدید اسلام هراسی صورتی سازمان‌یافته دارد، گفت: رژیم صهیونیستی با مشارکت استکبار جهانی این موج را برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان به راه انداخته است.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: باید همه مسلمانان در جای‌جای جهان این عمل شیطانی را در توهین به ساحت پیامبر محکوم کنند تا کسی جرات تکرار این اقدام شنیع را نداشته باشد.

وی گفت:دشمنان قسم‌خورده اسلام بدانند با اهانت به پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت (ع) نه‌تنها نور پیامبر و آلش کم‌فروغ نخواهد شد ،بلکه با عنایت خداوند متعال این نور تا ابد در عالم امکان نورافشانی خواهد کرد و ان شا الله همه بشر از نور ولایت محمد و آل محمد(ص) بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما