وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 تير 1394 ساعت 10:29   |   کد مطلب: 15066
عضو ستاد دیه کشور گفت: پارسال 183 جشن گلریزان در شهرهای مختلف برگزار شده و 32 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری شد.

به گزارش نافع، عباس کشانی در جشن گلریزان همدان افزود: 3 میلیارد ریال از کمکهای مالی خیرین از طریق درگاههای الکترونیکی و خودپردازهای بانکهای عامل برای آزادی زندانیان کمک شده است.

وی ادامه داد:هشت هزار و 500 مددجو از زندانهای کشور آزاد شدند و به این تعداد نیز ورودی به زندان داشتیم که این موضوعی نگران کننده است.

کشانی با بیان اینکه تا چه زمانی باید برای آزادسازی زندانیان پول تزریق کرد اضافه کرد: باید با انجام اقدامات پیشگیرانه، فرهنگسازی و اطلاع رسانی هر ساله تعداد زندانیان را کاهش داد.

وی تصریح کرد: زندانی شدن نان آور خانواده تبعات منفی زیادی به همراه دارد که برای نمونه می توان گرایش فرزند به سمت بزهکاری را مثال زد.

کشانی  با اشاره به اینکه 124 هزار خیر برای آزادی زندانیان سال گذشته کمک کردند گفت: بخش کمی از بدهی زندانیان از طریق خیرین و بقیه آن از طرف صندوق تامین خسارتهای بدنی، شرکتهای بیمه، کمیته امداد، بانکهای عامل و دیگر نهادهای حمایتی تامین می شود.

وی با بیان اینکه شکات بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند اظهار کرد: سال گذشته سه هزار میلیارد ریال از بدهی زندانیان معادل بیش از 40 درصد کل بدهی توسط شکات بخشیده شد.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون 249 زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای استان همدان نیز محکومیت خود را سپری می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما