وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 تير 1394 ساعت 09:33   |   کد مطلب: 15062
جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مردم خیر، بازیگر سینما و تلویزیون در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار شد.

به گزارش نافع،مدیر عامل ستاد دیه همدان در این آیین گفت: هم اینک 249 زندانی جرائم غیرعمد در زندان همدان دوران محکومیت خود را می گذرانند.

یدالله روحانی منش افزود: این ستاد از سال 93 تشکیل شده است و با حضور خیرین شهر و استان و با همکاری خوب هیئت امنا و هیئت مدیره ستاد در زمینه دیه تشکیل شده و زمینه ساز آزادی 265 نفر از جرایم غیر عمدی که ازاد شدند و بدهی آن ها حدود 57 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که از طریق صندوق خسارتها و بیمه و زیان دیدگان به خصوص 65 درصد از مبلغ گفته شده را شکات پرونده ها بر عهده گرفتند که تقریبا حدود 26 میلیارد و 900میلیون تومان بخشیده شده و توسط شکات غریب به 80 تا 90 هزار نفر از طریق ستاد شناسایی شدند و زمینه ساز بازگشت زندانیان را فراهم کردند .

وی بیان کرد: بانک قوامین کمک ویژه ای امسال به این ستاد داشته است و بانک ملت که با دادن وام های قرض الحسنه کمک بزرگی به خانواده های زندانی کردند

روحانی منش با تاکید بردقت شهروندان و بر صدور چک گفت: از ریاست محترم دادگستری همدان که با راهنمایی های خود موجب آزادی 10 نفر را فراهمئ کردند .

یک بازیگر سینما نیز به عنوان میهمان ویژه جشن گلریزان در این آیین حضور داشت و برای سخنرانی بالای سن رفت، اما تنها چند جمله گفت و با چشمانی اشک آلود سن را ترک کرد.
وی عنوان کرد: مگر می شود در کشور مسلمانی همچون ایران با وجود افراد مومن و متعهد شاهد حضور افراد بی گناه بواسطه یک اشتباه سهوی در پشت میله های زندان بود.
دهقان با دعوت از حاضران به کمک های نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همدان گفت: برای آزادی زندانیان آمادگی حضور در درب تمامی منازل و جمع آوری کمک های مردمی را دارد و این اقدام را برای خود افتخاری بزرگ می داند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما