وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394 ساعت 10:49   |   کد مطلب: 14074
ایستگاه ماهواره ای اسدآباد قابلیت تاسیس شبکه آی پی کشور را دارد
معاون وزیر ارتباطات گفت : به رغم ورود شبکه های فیبر نوری و کاهش کارایی ایستگاه اسدآباد هنوز هم قابلیت های خاصی مانند تاسیس پردیس ارتباطی و شبکه آی پی در کشور را دارد .

به گزارش نافع، محمود خسروی روز پنجشنبه در بازدید از ایستگاه ماهواره ای اسدآباد افزود: هم اکنون انتقال صدای 700 کانال ارتباطی مانند عربستان سعودی و امارات از ایستگاه ماهواره اسدآباد انجام می شود و به عنوان پشتیبان ارتباطات بین الملل حائز اهمیت است .

وی از نصب و راه اندازی تجهیزات جدید ماهواره ای برای مشتریان خاص در این ایستگاه خبر داد و گفت : به رغم ورود شبکه های فیبر نوری و کاهش کارایی این ایستگاه هنوز هم قابلیت های خاصی مانند تاسیس پردیس ارتباطی و شبکه آی پی در کشور را دارد .

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت:ایستگاه ماهواره ای اسدآباد به عنوان یک مرکز ارتباط ملی و بین المللی نقش بسزایی دارد و به لحاظ جغرافیایی و قرارگرفتن در جوار استان های ایلام ، کردستان ،کرمانشاه و لرستان می تواند تحولی بزرگ در نسل جدید ارتباطات داخلی داشته باشد .

بهروز نعمتی با اشاره به وسعت ماهواره اسدآباد در 180 هکتار خاطرنشان کرد: این مکان قابلیت سرمایه گذاری های نوین برای مردم شهرستان را دارد و نیازمند برنامه ریزی های مدون است .

ایستگاه ماهواره شهید قندی در دو کیلومتری اسدآباد واقع شده است .
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما